اعمال محدودیت‌های ترافیکی در کرمانشاه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز جمعه به مناسبت اجرای سرود "سلام فرمانده" در شهر کرمانشاه خبر داد.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در کرمانشاه سرهنگ محمد حیدری گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و ایمنی تردد شرکت کنندگان در مراسم همخوانی سرود “سلام فرمانده”، محدودیت ترافیکی در معابر منتهی به میدان کوهنورد و محوطه تاریخی طاق بستان اجرا می شود.

وی افزود: محدودیت ترافیکی در ورودی به بلوار تاق بستان از سمت میدان معلم و در محل ورودی به پارک شرقی در جاده قدیم تهران اعمال می‌شود.

سرهنگ حیدری زمان اجرای طرح محدودیت ترافیکی را از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه اعلام کرد و گفت: این محدودیت تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه از شهروندان خواست همکاری لازم را با پلیس در مدیریت ترافیک و ایمنی تردد شرکت کنندگان داشته باشند.

وی همچنین به پوشش ترافیکی مراسم سالروز ارتحال ملکوتی جضرت امام (ره) اشاره کرد و گفت: این مراسم ظهر روز شنبه در مسجد جامع برگزار می‌شود.

سرهنگ حیدری خاطرنشان کرد: در حال حاضر تصمیمی برای محدودیت ترافیکی وجود ندارد، اما در صورت ازدحام جمعیت احتمال برقراری این محدودیت وجود دارد.