تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه کرمانشاه اردیبهشت ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می‌رسد

رساناپرس_شهردار کرمانشاه گفت: ساخت تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه کرمانشاه سرعت گرفته و تا اردیبهشت ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش رساناپرس  نادر نوروزی امروز در جلسه هم‌اندیشی با رسانه‌ها با اشاره به اینکه با انباشتی از مشکلات در شهر مواجه هستیمف اظهار داشت: دو کارخانه آسفالت در شهرداری کرمانشاه وجود داشت که تعطیل بود، اما تعمیر و مورد استفاده قرار گرفتند.

وی افزود: تاکنون ۱۳۰ هزار تن آسفالت در سطح شهر به ویژه مناطق حاشیه‌ای استفاده شده و برنامه‌ریزی شده که تا پایان سال به ۲۰۰ هزار تن افزایش یابد.

نوروزی گفت: در پل میدان سپاه مشکلات ترافیکی وجود دارد و برای این پل و پروژه پل قره‌سو نیز روزشمار نصب خواهد شد که مردم از تاریخ پایان کار اطلاع داشته باشد.

وی با بیان اینکه یکی از آفات طولانی شدن پروژه‌ها است افزود: پروژه میدان سپاه یک سال تعطیل شده بود، اما اکنون به صورت چند شیفت فعالیت دارند که امید داریم در اردیبهشت‌ماه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

اعتصام‌فر، معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه نیز در این نشست با اشاره به تشکیل هشت تیم برای بررسی آسفالت مناطق هشت‌گانه شهر کرمانشاه، اظهار داشت: در این راستا شناسنامه‌‌ای برای شهر کرمانشاه تشکیل شده است.

وی عنوان کرد: برنامه‌ریزی برای امسال استفاده از ۲۰۰ هزار تن آسفالت است در حالی که در ۱۰ سال گذشته به طور میانگین ۸۰ تا ۹۰ هزار تن آسفالت در سال مصرف شده است.

اعتصام‌فر با ابراز امیدواری از اینکه تا دو سه سال آینده تمام مشکلات آسفالت شهر برطرف شود گفت: امسال هشت تیم مشغول آسفالت و لکه‌گیری آسفالت معابر شدند.

وی با اشاره به پروژه‌های راهسازی شهرداری از جمله بزرگراه شهید ادبیان گفت: قطعات مورد نیاز در استان تولید و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه بیان کرد: ۲۷ پروژه در مناطق هشت‌گانه استان تعریف شده و در حال انجام هستند.