دستمال کاغذی پیکو و کرم ماساژ بهمنش نخرید

رساناپرس_ معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از مردم خواست دستمال کاغذی پیکو و کرم ماساژ بهمنش نخرند چرا که مجوز بهداشتی ندارند.

به گزارش رساناپرس مهدی مجرب معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه طی اطلاعیه اعلام کرد: مردم از خرید دو محصول دستمال کاغذی ۱۰۰ برگ با مارک «پیکو» و کرم ماساژ با نام تجاری «بهمنش» جدا خودداری کنند.

وی افزود: بر اساس نامه شماره ۴۴۱۳۷ تاریخ سوم مردادماه ۱۴۰۳ مدیر کل امور فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا ودارو دو محصول فوق فاقد مجوز بهداشتی بوده و باید در صورت مشاهده فرآوردهای مذکور در سطح عرضه اقدامات قانونی و لازم معمول گردد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه اکنون همکاران ما درحال جمع‌آوری نمونه‌های مکشوفه و غیرمجاز در سطح عرضه هستند، تأکید کرد: مردم در صورت مشاهده محصولات فوق از خرید ‌ خودداری کنند.

به گفته وی، این اطلاع‌رسانی صرفا جهت فرآورده‌های قید شده در نامه منطبق با تصاویر زیر بوده و صرفا شامل نام تجاری با دیکته مذکور است، بنابراین همچنین مواردی که دارای پیشوند و پسوند از این نام‌های تجاری هستند را مشمول نمی‌شود و باید درصورت لزوم مورد بررسی قرارگیرد