رفع گرفتگی شبکه جمع آوری فاضلاب خیابان دانشجو شهر کرمانشاه

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه یک شهر کرمانشاه: اکیپ حوادث و اتفاقات این امور با ۲۲ متر لوله گذاری شبکه جمع آوری فاضلاب در خیابان دانشجو طی دو روز کاری مشکل انسداد شبکه فاضلاب این خیابان را مرتفع کردند.

 فرشاد حیاتی به تشریح خبر فوق پرداخت و گفت: اکیپ حوادث و اتفاقات امور آبفا منطقه یک شهر کرمانشاه پس از اطلاع از انسداد شبکه جمع آوری فاضلاب در خیابان دانشجو به محل اعزام شده و با انجام اقدامات لازم مشکل پیش آمده را مرتفع کردند.

حیاتی از ۲۲ متر لوله گذاری در این خیابان طی دو مرحله با لوله ۲۰۰ میلیمتری و از نوع پلی اتیلن خبر داد و افزود: پرسنل این امور با توجه به چاه پشته بودن شبکه جمع آوری فاضلاب این منطقه و عدم امکان رفع انسداد آن با دستگاه واترجت عملیات لوله گذاری این خیابان به طول ۲۲ متر را طی دو روز کاری به پایان رسانده و مشکل فوق را مرتفع کردند. 

وی در پایان سخنان خود به پس زدگی فاضلاب به منازل و معابر عمومی در صورت ورود زباله به شبکه جمع آوری فاضلاب اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: از مشترکین گرامی خواهشمندیم به منظور جلوگیری از آلودگی زیست محیطی از ورود شن، ماسه، زباله و هدایت آبهای سطحی به شبکه جمع آوری فاضلاب جلوگیری نمایند.