هواشناسی کرمانشاه نسبت به بارش برف و باران هشدار زرد صادر کرد

رساناپرس_اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه نسبت به بارش باران و بارش برف در ارتفاعات و گردنه‌های سردسیر هشدار سطح زرد صادر کرد.

هشدار زرد هواشناسی برای سه روز آینده

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه اظهار کرد: سامانه ناپایدار حاکم در منطقه که از امروز وارد استان شده و تا روز پنجشنبه جو استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد که در بعضی ساعات سبب بارندگی همراه با وزش باد و احتمالاً رعدوبرق در سطح استان خواهد شد.

سعید قاسمی افزود: این شرایط ناپایدار طی ساعاتی از عصر امروز تا ظهر فردا (چهارشنبه) بخصوص در شمال غرب استان (منطقه اورامانات) نمود بیشتری داشته و بارش علاوه بر ارتفاعات، ممکن است در گردنه های سردسیر نیز به شکل برف مشاهده گردد.

وی ادامه داد: این شرایط جوی موجب کاهش نسبی دمای شبانه در روزهای جمعه و شنبه شده و شرایط را برای تشکیل مه صبحگاهی، بخصوص در مناطق سردسیر، معتدل و مرطوب استان فراهم خواهد کرد.

قاسمی تاکید کرد: منطقه اثر این سامانه بارشی عمدتاً شمالغرب استان، شامل شهرستان‌های پاوه، روانسر، جوانرود، ثلاث باباجانی خواهد بود که موجب لغزندگی جاده ها، اختلال در تردد و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی در نواحی یاد شده خواهد شد.