۵ هزار درخواست مردمی در میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کرمانشاه دریافت شد
به گزارش رسانا پرس، مختار احمدی با بیان اینکه میز ارتباطات مردمی با حضور نماینده تامالاختیار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای اجرای اهداف و برنامههای دولت مردمی، در کرمانشاه در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۲۲ و ۲۳ تیر برگزار شد، گفت: در میز ارتباطات مردمی بیش از ۵ هزار درخواست مردمی به دریافت شد و ضمن راهنمایی و مشاوره مراجعین توسط مسئولین میزهای خدمت مستقر در محل، نمایندگان تام الاختیار وزارت دستورات لازم جهت تسریع در امور مراجعین صادر نمودند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: در میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۵۰ میز از مدیریت های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، ادارات و سازمان ها، بانک ها و صندوق های تابعه وزارت در استان، مراکز کاریابی و مشاوره شغلی، مراکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی، اتاق تعاون و میزهای ثبات به منظور ثبت برخط درخواست ها در سامانه ۱۱۱ رسیدگی به شکایات در محل تجمیعی و همچنین در محل دستگاه های اجرایی و بانک ها مستقر بودند.
وی افزود: پاسخگویی به درخواست ها از هفته آینده شروع خواهد شد و مردم می توانند از طریق کد رهگیری دریافتی، درخواست های خود را پیگیری نمایند.
مختار احمدی با بیان اینکه این تنها بخشی از درخواست های مردمی در جریان سفر ریاست محترم جمهوری به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می باشد که در میز ارتباطات مردمی مستقر در محل اسقرار ثبت شده است، اظهار نمود: سایر درخواست ها از طریق سامانه ۱۱۱ و ستاد مستقر در مرکز دریافت درخواست های مردمی به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه های وابسته به وزارت دریافت و ثبت شده است .
وی بیشتر درخواست های مردمی را در حوزه اشتغال، کارآفرینی، تسهیلات اشتغالزا، مشاغل خانگی، راه اندازی کسب و کار، تعاون، یارانه ها، تامین اجتماعی، بهزیستی، بیمه بازنشستگی عنوان کرد.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰