۸ مدال برنز و ۶ دیپلم افتخار، رهاورد دانشجویان علوم پزشکی کرمانشاه

رساناپرس ـ مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی از کسب ۸ مدال برنز و ۶ دیپلم افتخار،توسط دانشجویان علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش رساناپرس مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی از کسب ۷ مدال برنز در حیطه کارآفرینی و کسب و کارهای فناورانه، یک مدال برنز در حیطه آموزش پزشکی و ۶ دیپلم افتخار در حیطه جدید هنر و سلامت توسط دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در شانزدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور خبرداد.

به گزارش خبرنگار رهاوردآنلاین- دکتر الهام نیرومند کسب موارد فوق را موفقیتی بی سابقه برای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دانست و گفت: از میان ۲۴ دانشجوی راه یافته به مرحله نهایی این دوره از المپیاد ۱۴ نفر از دانشجویان موفق به افتخار آفرینی شدند.

وی ضمن تبریک صمیمانه به جامعه علمی دانشگاه، دانشجویان و خانواده های آنها اعلام کرد: تارا ظهرابی، زینب آکشته، علی امیری از دانشجویان رشته پزشکی، محمدعماد اکبری، محمدامین حمصی در رشته داروسازی، نیما سلیمی نژاد دانشجوی دکترای تخصصی مهندسی پزشکی و محمدامیر ستاری دانشجوی دکترای تخصصی مهندسی برق دانشگاه رازی موفق به کسب مدال برنز در حیطه کارآفرینی و کسب و کارهای فناورانه شدند.

به گفته وی محمدسبحان امیری پور دانشجوی رشته پزشکی نیز موفق به کسب نخستین مدال برنز در حیطه آموزش پزشکی در طول ۱۶ دوره المپیاد گردید.
دکتر نیرومند همچنین افزود: سنا کریمی، آیدا زنگنه، مهنا سختی در رشته پزشکی، مائده خدایی، زهرا جوزی دانشجویان رشته داروسازی و پویان پیره دانشجوی رشته روانشناسی نیز موفق شدند دیپلم افتخار حیطه جدید هنر و سلامت این دوره از المپیاد علمی را به دست آورند.
گفتنی است دانشجویان فوق در حیطه کارافرینی و کسب و کارهای فناورانه تحت حمایت و نظارت های علمی دکتر میثم سیاه منصوری، در حیطه آموزش پزشکی دکتر قباد رمضانی و در حیطه هنر و سلامت نیز تحت حمایت دکتر فاطمه رجعتی مشغول فعالیت بوده اند