۹۶۱ نازل سوخت مایع در کرمانشاه مورد آزمون قرار گرفت

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: تعداد هزار بازرسی و آزمون از تلمبه‌های موجود در جایگاه‌های عرضه سوخت مایع (بنزین و گازوئیل) در سطح استان انجام شده است.

مهدی حسین‌پور اظهار کرد: صحت عملکرد نازل‌های سوخت مایع یکی از وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد است و سالانه باید صحت عملکرد این نازل‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: به منظور حفظ حقوق مصرف‌کنندگان و کنترل کمی نازل‌های سوخت مایع (بنزین و گازوئیل) از تعداد ۱۰۴ جایگاه عرضه سوخت که در مجموع ۹۶۱ نازل فعال در این حوزه در سطح استان کرمانشاه را شامل می‌شود، تعداد هزار بازرسی و آزمون از تلمبه‌های موجود در جایگاه‌های عرضه سوخت مایع (بنزین و گازوئیل) در سطح استان انجام شده است.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: در صورت صحت عملکرد نازل‌ها در این آزمون‎‌های کمی، برچسب انجام آزمون دوره‌ای بر روی نازل مربوطه نصب می‎‌شود و این برچسب برای تمام استفاده ‌کنندگان از نازل مورد نظر، قابل مشاهده خواهد بود.

حسین‌پور در پایان، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت نارضایتی از عملکرد جایگاه‌ها و احتمال نقص و کم‌فروشی از شیوه عرضه سوخت در هر یک از جایگاه‌های استان می‌توانند با سامانه ۲۴ ساعته گویای ۱۵۱۷ و یا سایت اداره کل استاندارد به آدرس Kermanshah.inso.gov.ir (در بخش ارتباط با ما) با اداره کل استاندارد استان کرمانشاه تماس حاصل فرمایند.