ابتدای این هفته بارش تگرگ در کرمانشاه محتمل است

رسانا پرس_کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: موجی کم رطوبت طی امروز و فردا (یکشنبه) جو منطقه را تحت تاثیر می‌گیرد.

شهناز حق‌پرست، کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه اظهار کرد: براساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، موجی کم رطوبت طی امروز و فردا (یکشنبه) جو منطقه را تحت تاثیر می‌گیرد.

وی ادامه داد: این موج علاوه بر رشد ابر، در بعضی ساعات بارش‌های پراکنده‌ای نیز همراه با وزش باد و رعدوبرق برای سطح استان در پی خواهد داشت.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: بارش که در روز یکشنبه و در مناطق کوهستانی از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود؛ ممکن است به شکلی محدود و نقطه‌ای، شدید ظاهر شده و با رگبار تگرگ نیز همراه شود؛ تشدید وزش باد در منطقه، احتمالاً طی ساعاتی از اواخر وقت امروز تا صبح فردا، هوای استان را بخصوص در مناطق مرزی و غربی، کم و بیش غبارآلود کند.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال این وضعیت، از روز دوشنبه تا پایان هفته، پدیده قابل توجهی برای سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود. همچنین دمای هوا، که امروز و فردا تغییرات چندانی نخواهد داشت؛ در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به طور نسبی افزایش و در دو روز پایانی هفته مختصراً کاهش می‌یابد.