شهردار کرمانشاه؛

ارتقاء کیفیت خدمات شهری سرلوحه کار شهرداری قرار گیرد

رساناپرس ـ شهردار کرمانشاه بر لزوم ارائه خدمات با کیفیت شهری در کرمانشاه تاکید کرد.

به گزارش رساناپرس دکتر نوروزی در جلسه با مدیران هشتگانه مناطق شهرداری و معاونین خدمات شهری بر ارتقاء کیفیت خدمات شهری در سطح شهر کرمانشاه تأکید کرد.

شهردار کرمانشاه گفت: شهر کرمانشاه وسیع است و قسمت اعظمی از آن در بافت فرسوده و مناطق حاشیه ای قرار دارد و همین مسئله سبب کند شدن روند خدمات رسانی به بعضی نقاط شهری می گردد، اما شهرداری باید با یک برنامه ریزی درست نسبت به گسترش خدمات و ارتقای سطح کیفی این خدمات اقدام کند.

دکتر نوروزی افزود: در بعضی مناطق سطح شهر جهت جمع آوری زباله با مشکل مواجه هستیم که این مشکل با کمک بخش خصوصی و جمع آوری زباله بصورت سنتی در حال مرتفع شدن است که لازمه موفقیت آن همکاری شهروندان با مجموعه مدیریت شهری است.

شهردار کرمانشاه ادامه داد: پدیده زباله گردی سبب کند شدن در روند خدمات رسانی به شهر شده که با گسترش طرح جمع آوری زباله بصورت سنتی تا حد زیادی این موضوع نیز برطرف خواهد شد ، هر چند روند خدمات رسانی به شهروندان فقط در قالب جمع آوری زباله خلاصه نمی گردد بلکه شستشوی مخازن زباله، جمع آوری سگ و حیوانات بلاصاحب ، مبارزه با جوندگان موذی مثل موش، شستشو خیابانها و کانالهای سطح شهر ، دفع آبهای سطحی و… را نیز در بر می گیرد که باید برای هر کدام از آنها برنامه ریزی درست و اصولی کرد و آن را اجرایی نمود.

در پایان این جلسه مهندس سجاد یزدانی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرمانشاه گزارشی از روند فعالیت های این معاونت را در هشت قسمت که توسط مناطق هشتگانه شهرداری اجرایی شده ارائه نمود و طی آن مناطقی که در آیتم های مختلف در نظر گرفته شده ضعیف یا دارای روند مناسب و قوی بودند معرفی و برای مشکلات سد راه نیز طرح و برنامه هایی را نیز مطرح کردند.