ارتقای کرمانشاه در جدول باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان

رساناپرس_ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از ارتقای کرمانشاه در جدول باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان خبر داد.

به گزارش رساناپرس پوریاجلالی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، از موفقیت این اداره‌کل در ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان خبر داد.

وی با اشاره به شروع فرایند ثبت‌نام و پذیرش مربی‌های جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان، گفت: ششمین دوره جام باشگاه‌ها در فرایندی رقابتی آغاز شده و مرحله ثبت و پذیرش مربی با استقبال زیاد هم استانی‌های مواجه شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: هدف از برگزاری مجموعه جشنواره‌های کتابخوانی در استان، ایجاد انس و الفت با کتاب، ترویج و توسعه کتابخوانی، توسعه عدالت فرهنگی و توزیعی در سطح استان، شناسایی، رشد و ارتقا ظرفیت‌های فرهنگی و گروه‌های مرجع کتاب است.
جلالی با اشاره به در پیش بودن دهمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوست دار کتاب و نهمین دوره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران، گفت: تمام فعالیت‌های فرهنگی و توسعه و ترویج کتابخوانی با نگاه به کسب عنوان پایتخت کتاب ایران در حال انجام شدن است و امید داریم با همکاری دستگاه‌های مختلف در استان بتوانیم این عنوان را برای یکی از شهرهای استان کرمانشاه کسب نماییم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: با بررسی‌های به عمل آمده استان کرمانشاه با رشد قابل توجه توانسته است از استان‌های پایین جدول در جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان به رتبه سوم برسد که این موفقیت را به فعالان فرهنگی و کتابخوانی استان تبریک عرض می کنم و امید دارم با همدلی و همراهی بتوانیم نام استان کرمانشاه را به عنوان استانی کتاب دوست و حامی فرهنگ در سایر جشنواره های ملی معرفی کنیم.