استاندار کرمانشاه: تلاش می‌کنیم مرز خسروی را برای همیشه باز نگهداریم

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مرز خسروی به روی همه زائران باز است، گفت: تلاش می کنیم این مرز را برای همیشه باز نگهداریم.

بهمن امیری مقدم پس از دیدار با مردم و زائران اربعین حسینی در شهر سرپل ذهاب، اظهار کرد: امسال براساس تدابیر و هماهنگی های انجام شده و تلاش جهادی تمام سازمانها و دستگاه‌های استان، شرایط خوب و مناسبی در اعزام زائرین داشتیم.

وی گفت: هم اکنون در مرز خسروی بصورت روان شاهد خروج و ورود زائران هستیم و هیچ مشکلی برای تردد زوار وجود ندارد.

وی افزود: در گفت وگوهایی که با زائران داشتیم عمدتا از خدمات استان و مسیر مرز خسروی راضی بودند. البته ما نمی توانیم مدعی ایجاد رضایت ۱۰۰ درصدی باشیم.

امیری مقدم گفت: مسیر خروج استان بسیار مرتب و منظم بوده و مردم به‌راحتی از مرز خسروی تردد می کنند.

وی با بیان اینکه موکب‌های خدمت در سطح استان استقرار یافته و خدمات خوبی به زائران ارائه می‌دهند، گفت: تمام شهرستانهای مسیر زوار به خوبی خدمتگزاری کرده و شعار ما با عنوان هرخانه یک موکب در استان تحقق یافت و در شبی که ترافیک سنگینی در مرز داشتیم مردم در منازل شخصی خود از زائران میزبانی کردند.

امیری مقدم تصریح کرد: در حوزه خدمات رفاهی، امدادی، بهداشتی، درمانی، اسکان و پذیرایی، با فراهم کردن مقدمات لازم به خوبی عمل کردیم.

وی ادامه داد: نیروهای نظامی و انتظامی، ارتش، سپاه، مرزبانی، پلیس راه، بسیج، نیروهای امنیتی و دستگاه‌های اجرایی به خوبی از زائران پذیرایی کرده اند و هنوز هم در حال تلاش هستند.

استاندار کرمانشاه در پایان گفت: از تمام مردم استان کرمانشاه و تمام شهرستانهای در مسیر زائرین عتبات عالیات صمیمانه تشکر می‌کنم.