افتتاح و کلنگ زنی ۴۰ پروژه شرکت توزیع برق استان کرمانشاه به مناسبت هفته دولت

رساناپرس_ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از افتتاح ۴۰ طرح عمرانی به ارزش ۵۹۴ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.

 

به گزارش رساناپرس مهندس محمد مرادی به تشریح طرح‌های عمرانی برق‌رسانی قابل افتتاح استان کرمانشاه در هفته دولت پرداخت و اظهار داشت: در مجموع ۲۵ طرح عمرانی برق‌رسانی به ارزش ۳۰۷ میلیارد تومان در  استان آماده افتتاح است.

وی گفت: افتتاح ۶ طرح برقرسانی به روستاهای بدون برق استان به ارزش بیش از ۱۱۴ میلیارد تومان در زمره برنامه های این هفته قرار دارد که این روستاها در شهر های کرمانشاه و سرپل ذهاب قرار دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان از انجام عملیات اصلاح و بهینه سازی شبکه توزیع برق در استان خبر داد و افزود: ۹ طرح اصلاح و بهینه سازی شبکه برق به ارزش ۱۲۷ میلیارد تومان طی این هفته در ۹ شهرستان استان افتتاح خواهد شد.

وی در مورد مقاوم سازی شبکه فشار متوسط نیز اعلام کرد: در هفته دولت ۸ طرح مقاوم سازی شبکه فشار متوسط به ارزش ۳۹ میلیارد تومان در ۵ شهرستان اسلام آباد غرب، ثلاث باباجانی، جوانرود، دالاهو، روانسر و سرپل‌ذهاب افتتاح می شود.

مرادی در ادامه به احداث خطوط ۲۰ کیلوولت و ترانسفورماتور هوایی در روستای نهرابی شهرستان روانسر اشاره داشت و گفت: احداث شبکه فشار متوسط هوایی و پست هوایی روستای قارلق کنگاور و استحکام سازی شبکه فشار متوسط هوایی فیدرهای سطر در سنقر و آب باریک، سمنگان و عزیزآباد صحنه از دیگر طرح های قابل افتتاح در هفته دولت می باشد.

وی در ادامه به طرح های قابل کلنگ زنی در هفته دولت اشاره کرد و افزود: در این هفته ۱۵ طرح با ارزشی بالغ بر ۲۸۷ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به تشریح طرح های آماده کلنگ زنی پرداخت و گفت: ۹ طرح اصلاح و بهینه سازی شبکه برق در هفته دولت کلنگ زنی می شود که ارزش این طرح ها بالغ بر ۲۷۰ میلیارد تومان می باشد.

وی ادامه داد: نصب چراغ‌های ۱۸ وات ال ای دی روستایی در شهرستان های صحنه، سنقر و هرسین، احداث و بهینه سازی برق روشنایی روستای هجیج پاوه و احداث روشنایی روستاهای ثلاث باباجانی از دیگر طرح های آماده کلنگ زنی در این هفته می باشند.

مرادی در پایان با اشاره به فشار کار ناشی از گرمای شدید هوا در این روزهای داغ تابستان و دشواری‌های تامین برق پایدار، بر ادامه روند توسعه و بهبود شبکه برق استان با هدف افزایش رضایتمندی مشترکان تاکید کرد