ایده و ساخت المان توسط کارگران خلاق

رساناپرس_ روابط عمومی شهرداری منطقه هفت از طراحی و ساخت المان های متنوع به مناسبت ایام های مناسبتی توسط پرسنل تاسیساتی  واحد فضای سبز شهرداری منطقه هفت خبر داد.


به گزارش رساناپرس مهندس پیمان امامی مسئول فضای سبز شهرداری منطقه هفت: امروز در فضای مجازی شاهد بد رفتاری ها و تمسخر قرار دادن ایده های خلاقانه جوانان  هستیم. چندی پیش توسط صفحات  مجازی  این عمل ناشایست در حال ترند شدن و تمسخر توسط فیک نیوز ها می باشد.

امامی در ادامه افزود:  واحد فضای سبز شهرداری منطقه هفت از  سال ۱۴۰۱ از خرید هر گونه المان، و واگذاری ، نصب و راه اندازی المان های مناسبتی خودداری نموده و کلیه  المان های موجود  در سطح منطقه توسط  کارگران  تاسیساتی واحد فضای سبز این منطقه از شهرداری می باشد.که با انجام این کار نه تنها   موجب شاد نمودن  و استقبال بی نظیر مخاطبین،همشهریان گردیده است.بلکه در کاهش بار مالی  این واحد تاثیر بسزایی داشته است.

امامی در ادامه تصریح کرد؛ کارگران این واحد توانسته اند با کمترین هزینه و با استفاده از وسایل غیر قابل استفاده در کارگاه های تاسیساتی منطقه  این المان ها را بسازند. و این منطقه را از خرید  هر گونه المان مناسبتی بی نیاز کنند.که این کار شایسته تقدیر می باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد.این واحد همواره پذیرای  ایده های خلاقانه و جذاب کلیه شهروندان بوده و هست. و قطعا در سنوات آینده از ایده کارگران و خلاقانه این واحد حمایت ویژه ای خواهد نمود.