بازدید مشاور وزیر نیرو از خدمات برقرسانی به زائران اربعین در مرز خسروی

رساناپرس_ مشاور وزیر نیرو از روشنایی پارکینگ‌های مسیر، تجهیزات سرمایشی پایانه خسروی و همچنین برجهای نوری ۲۲ متری تازه نصب شده و دیگر اقدامات انجام شده بازدید کرد.

به گزارش رساناپرس حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا مهاجری، مشاور وزیر و مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو به همراه مهندس مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از اقدامات خدمات رسانی به زائران اربعین در مرز خسروی بازدید نمود.

وی از روشنایی پارکینگ‌های مسیر، تجهیزات سرمایشی پایانه خسروی و همچنین برجهای نوری ۲۲ متری تازه نصب شده و دیگر اقدامات انجام شده بازدید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا مهاجری، مشاور وزیر و مسئول امور دینی وزارت نیرو پس از بازدید از اقدامات برقرسانی در مسیر زوار و پایانه خسروی از خدمات صنعت برق استان تقدیر نمود.

در این بازدید مهندس مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه نیز گزارشی در خصوص اقدامات این شرکت در رابطه با اربعین ارائه داد و گفت: اولویت‌ اصلی شرکت در اربعین امسال روشنایی معابر اصلی تردد زوار است که برق آن به صورت پایدار تامین شده است و در مرز خسروی نیز اقدامات لازم برای روشنایی پایانه و مسیر عبور زوار انجام شده است

مهندس مرادی با ارائه گزارشی در مرز خسروی همراه با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، فرزند یادگار امام راحل و تولیت حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که از مرز بین المللی خسروی عازم کربلای معلی شده بود اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌های ما روشنایی معابر اصلی تردد زوار اربعین است که برق آن به صورت پایدار تامین شده است و در مرز خسروی نیز اقدامات لازم برای روشنایی پایانه و مسیر عبور زوار انجام شده و اصلاح سیستم‌های روشنایی صورت گرفته است.

وی از تامین برق مورد نیاز پارکینگ‌های مسیر تردد زوار نیز یاد کرد و افزود: برق مورد نیاز موکب‌ها نیز در سراسر استان از کنگاور تا مرز خسروی تامین شده است.