بررسی برنامه‌های گرامیداشت سی و سومین سالگرد ارتحال امام (ره)

رسانا- برنامه‌های گرامیداشت سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب در نشست امروز مسئولان استانی با آیت الله علما بررسی شد.

به گزارش رسانا پرس، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در گزارش خود با اشاره به سرفصل‌های مهم بررسی و تبیین اندیشه‌های امام (ره) و دستاورد‌های انقلاب گفت: پس از دوسال محدودیت‌های کرونایی سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی با حضور پرشور مردم انقلابی برگزار خواهد شد.
محافل انس با قرآن، ارائه خدمات بهداشتی -درمانی رایگان در مناطق محروم، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی -هنری و شب شعر و خاطره از برنامه‌های امسال سالگرد ارتحال امام (ره) است.
آیت الله علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، نشر اندیشه بنیانگذار انقلاب را بخش مهمی از جهاد تبیین دانست که به ویژه در برنامه‌های ارتحال حضرت امام باید به آن توجه شود چرا که انقلاب میراث گرانبهای آن معمارکبیر برای همه مظلومان جهان است.
سردار باباخانی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با قدردانی از خدمات دستگاه‌های مختلف در بزرگداشت عملیات شکوهمند بازی دراز، مشارکت بیشتر مدارس و دانشگاه‌ها در برنامه سالگرد ارتحال امام (ره) را برای شناخت نسل جوان مهم دانست.
بهره گیری از بستر فضای مجازی برای تبیین اندیشه‌ها و برگزاری نشست‌های تخصصی درباره آینده ایران بر اساس اندیشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری پیشنهاد حجت الاسلام رباعی رییس بنیاد بین المللی فرهنگی انصار الحجه به عنوان فعال فرهنگی رسانه‌ای در پایان این نشست بود.
برادر شهیدان اشک تلخ هم با بیان خاطراتی از دیدار خانواده خود با حضرت امام (ره) و توصیه به صبر ایشان برای خانواده‌های معظم شهدا، خواستار برپایی خیمه‌های عزادرایام رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی درمناطق محروم شد.