برق ۱۰۲ داره پرمصرف کرمانشاه قطع شد

رسانا پرس_معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، از قطع برق بیش از ۱۰۰ اداره دولتی و دستگاه اجرایی پر مصرف در کرمانشاه خبر داد

به گزارش رسانا پرس،احسان مهدوی معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برق ادارات و مراکز دولتی که کاهش ۳۰درصدی مصرف در ساعات کاری را رعایت نکنند، قطع خواهد شد، توقع داریم هرچقدر به سمت روزهای گرم پیش برویم، میزان مدیریت مصرف برق در ادارات بیشتر شود.

وی اظهار کرد: امروز، شنبه هفتم مردادماه برق ۱۰۲ اداره دولتی و دستگاه اجرایی پرمصرف استان به دلیل عدم توجه به اخطارهای صادره و دستورالعمل‌های کاهش مصرف برق قطع شد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه اضافه کرد: برنامه‌هایی در راستای مدیریت مصرف از سوی وزارت نیرو و شرکت توانیر ابلاغ شده تا دستگاه‌های اجرایی، نهادهای عمومی و غیردولتی نسبت به مدیریت و کاهش مصرف برق اقدام کنند و بتوانیم از پیک بار تابستان امسال عبور کنیم.

وی اضافه کرد: برخی دستگاه‌های اجرایی و ادارات نسبت به مصوبه هیأت وزیران در خصوص کاهش مصرف بی‌توجه هستند که در این زمینه به آن‌ها تذکراتی داده شده و در صورت تکرار و عدم رعایت، نسبت به قطع برق آن‌ها اقدام می‌شود.