برگزاری مراسم زیارت عاشورا با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه

رساناپرس ـ مراسم پرفیض زیارت عاشورا با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و معاونین ، مدیران و پرسنل شهرداری در محل سالن اجتماعات شهرداری برگزار گردید.

به گزارش رساناپرس حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلیان نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران استان کرمانشاه در این مراسم گفت: در روزهایی قرار داریم که جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی دل هر انسان آزاده ای در جهان را به درد می آورد و این نسل کشی ، کودک کشی و وحشی گری این رژیم جعلی بدون شک بی پاسخ نخواهد ماند و به زودی شاهد نابودی این اشغالگران خواهیم بود.

ایشان با اشاره با سالگرد سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه ادامه داد: سفر سال ۱۳۹۰ مقام معظم رهبری به استان باعث شد که نام کرمانشاه بار دیگر در کشور بدرخشد و آن استقبال و میزبانی مردم کرمانشاه و عنایت رهبری به استان هیچگاه فراموش نخواهد شد و ایشان به حق کرمانشاه را سینه ستبر ایران اسلامی نامیده و بر خصوصیات اخلاقی و ویژگی های مردمان این دیار به درستی اشاره نمودند.

حجت‌الاسلام جلیلیان افزود: حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه نشان داد صلابت و شکوه حیدری در وجود انقلاب وجود دارد و مردم هم انصافا جانانه با رهبر خود تجدید بیعت کردند.
وی همچنین گفت: در مکتب قرآن و اهل بیت شکست معنی ندارد فکر نکنیم با نبود حاج قاسم سلیمانی ، سید حسن نصرالله ، اسماعیل هنیه و باقی شهدا محور مقاومت شکست خورده بلکه مطمئن باشید محور مقاومت هر روز قوی تر خواهد شد و عذاب الهی در انتظار این رژیم کودک کش خواهد بود.