برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و نماز وزارت نیرو توسط صنعت آب و برق استان کرمانشاه

رساناپرس ـ دبیر شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان کرمانشاه از اجرای پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و نماز وزارت نیرو در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش رساناپرس؛ افشین محلوجی دبیر انسجام بخشی شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان کرمانشاه اظهار داشت: این مسابقات با همکاری کلیه شرکتهای وابسته و زیر مجموعه وزارت نیرو در استان کرمانشاه از  ۱۸ مهر ماه به صورت یک روزه در دو زمان صبح و عصر انجام شد.

وی گفت:  در مراسم افتتاحیه  این مسابقات که با حضور کلیه مدیران عامل شرکت های وابسته وزارت نیرو در استان کرمانشاه در سالن اجتماعات  شرکت آبفای استان برگزار گردید، برنامه های متنوعی اجرا و سپس  همزمان با سایر استانها در سراسر کشور مسابقات قرآنی با استفاده از ۹ داور برتر کشوری ، شامل داوران آقا و خانم  بصورت تفکیکی برای  برگزاری آزمون خواهران و برادران برگزار شد ،در مجموع تعداد ۱۲۶ نفر شرکت کننده در قالب پنج رشته به رقابت  پرداختند که رشته های این مسابقات شامل؛ قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ موضوعی، تفسیر قرآن و نهج البلاغه و احکام نماز بود .

دبیر شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان کرمانشاه بیان کرد: در این مسابقات ۳۱ نفر  شرکت کننده از شرکت برق منطقه‌ای غرب، ۱۳ نفر ازشرکت توزیع برق استان کرمانشاه، ۵۴ نفر از شرکت آبفا استان کرمانشاه، ۱۱ نفر از شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه، ۷ نفر از شرکت تولید برق بیستون و ۱۰ نفر نیز از مرکز منطقه ای پژوهشگاه نیرو به رقابت  پرداختند.

محلوجی گفت: در پایان این مسابقات نفرات برتر مورد تقدیر قرار می گیرند و  ضمن آماده سازی  نفرات اول هر رشته برای اعزام به مسابقات کشوری ،جوایز ارزشمندی نیز به آنان اهدا خواهد شد.