به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا کسی از ما چیزی نخرد

رسانا پرس_فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: امروز به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا کسی از ما چیزی نخرد و این اوج قدرت و عزتمندی است که جای تحریم‌ها عوض شده است.

به گزارش رسانا پرس،سردار بهمن ریحانی، امروز(۳۰شهریور) در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح استان با امام جمعه کرمانشاه، با بیان اینکه در این چهل و چند سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود همه چالش هایی که دشمنان پیش روی ما گذاشته‌اند سربلند بوده ایم، گفت: ایران اسلامی در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی محکم در برابر دشمنان ایستاده و آنها را وادار به عقب نشینی کرده است.

وی از دوران دفاع مقدس به عنوان یک تهدید جهانی برای ایران اسلامی یاد کرد و افزود: ایستادگی مردم در دوران دفاع مقدس و دیگر برهه های زمانی سبب شده دشمنان هم به این نتیجه برسند که ایران اسلامی از طریق راهبردهای کنترل بیرونی مهارشدنی نیست، چون همه سناریوهایی که برای ضربه زدن به ایران اسلامی نوشته اند، محکوم به شکست بوده است.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در ادامه ایمان، جهاد، استقامت و شهادت را بزرگ‌ترین عوامل بازدارندگی دشمنان در مقابل ما عنوان کرد و افزود: امروز صحنه های نبرد دشمن عوض شده و تمام تمرکز دشمن بر ضربه زدن به ما با یک نبرد بزرگ رسانه ای است و می کوشد برای رسیدن به اهداف خود برای ضربه زدن به ایران اسلامی قلب ها، انگیزه ها و افکار ملت ما را تسخیر کند.

ریحانی در ادامه گفتن و تبیین حقایق و تدوین وضعیت آینده کشور را در شرایط کنونی لازم عنوان کرد و افزود: تبیین قدرت دفاعی گذشته و حال کشور اهمیت زیادی دارد تا همگان بدانند درحالی که روزگاری ما را تحریم می‌کردند که هیچ کشوری نباید به ما جنس بفروشد، امروز به جایی رسیده ایم که ما را تحریم می کنند تا کسی از ما چیزی نخرد.

وی با دشمن شکست ناتوان نشده، بلکه ما قدرتمند شده ایم، ادامه داد: بواسطه رشادت ها و ایستادگی رزمندگان در طول سال‌های دفاع مقدس امروز ایران اسلامی به الگویی برای کشورهای موفق دنیا تبدیل شده است.

ریحانی در ادامه تکریم شهیدان و ادامه راه و فرهنگ آنها را ضرورت امروز کشور عنوان کرد و افزود: با راه و فرهنگ شهدا می‌توانیم از چالش های پیش روی کشور سربلند بیرون بیاییم.