تاثیر مثبت پیروزی آرین سلیمی در المپیک بر رغبت ورزشی جوانان کرمانشاه

رساناپرس ـ رئیس هیات تکواندو استان از تاثیر مثبت پیروزی آرین سلیمی در المپیک بر روی رغبت جوانان استان به تکواندو خبر داد.

به گزارش رساناپرس مسعود حجی‌زواره با اشاره به گذشت بیش از یک ماه از کسب عنوان قهرمانی آرین سلیمی در رقابت‌های المپیک پاریس، اظهارکرد: خوشبختانه این قهرمانی پیامدها و نتایج مثبت و خوبی برای تکواندوی کرمانشاه رقم زده‌ است.

وی افزود: پس از قهرمانی «آرین سلیمی» و استقبال پرشوری که مردم کرمانشاه از او داشتند، میزان علاقمندی به رشته تکواندو در استان بسیار بالا رفته است.

رئیس هیات تکواندو استان به شلوغی این روزهای سالن‌های تکواندو کرمانشاه اشاره کرد و گفت: نوجوانان زیادی پس از قهرمانی آرین سلیمی به سمت رشته تکواندو آمده‌اند و حتی گاها ورزشکارانی را می‌بینیم که در رشته‌های دیگر فعالیت می‌کردند، اما حالا رشته خود را رها کرده و وارد تکواندو شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال چشمگیری که این روزها از رشته تکواندو در استان شده، تلاش کردیم تا از این موقعیت استفاده کرده و استعدادها را شناسایی کنیم.

حجی زواره گفت: براین اساس، کمیته استعدادیابی هیات در حال شناسایی استعدادهایی است که می‌توانیم روی آنها سرمایه گذاری کرده و نسل جدیدی از قهرمانان تکواندوی استان را از دل آنها بیرون بیاوریم.

وی در ادامه با بیان اینکه جامعه تکواندو و کادر هیات استان همه برای رشد و ارتقاء این رشته در استان همدل و همراه شده‌اند، عنوان کرد: خوشبختانه با قهرمانی آرین سلیمی اتفاقات خوب در تکواندو کرمانشاه آغاز شده و همه برای کمک به ارتقاء جایگاه استان در کشور تلاش می‌کنند.

رئیس هیات تکواندو استان در پایان از حمایت‌های «هادی ساعی» رئیس فدراسیون تکواندو و منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان استان برای کمک به تکواندو استان و حمایت از قهرمانان کرمانشاهی قدردانی کرد.