تاکید بر ساماندهی پل آبشوران سه راه برق در کوتاه ترین زمان

رساناپرس ـ مهندس نجفی معاون استاندار در این جلسه با بررسی راهکارهای ممکن، بر برطرف نمودن موانع ساماندهی و تکمیل پروژه تاکید کرد.

به گزارش رساناپرس جلسه هماهنگی با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی ، مدیران کل استانداری کرمانشاه با مدیران دستگاه‌های اجرایی در خصوص پروژه ساماندهی پل رودخانه آبشوران در مجاورت مسجد آیت الله بروجردی برگزار گردید.

این جلسه به درخواست شهرداری کرمانشاه جهت رفع موانع تاسیسات زیرزمینی در مسیر پروژه ساماندهی پل آبشوران در مجاورت مسجد آیت الله بروجردی، امروز پنجشنبه پانزدهم شهریور ماه با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری جناب آقای مهندس نجفی و مدیران کل مدیریت بحران و دفتر فنی استانداری کرمانشاه و همچنین مدیران و نمایندگان شهرداری، شرکت‌های توزیع برق، آبفا، برق منطقه‌ای، آب منطقه‌ای، پیمانکار و مشاور پروژه در محل کارگاه پروژه تشکیل گردید.

مهندس نجفی معاون استاندار در این جلسه با بررسی راهکارهای ممکن، بر برطرف نمودن موانع ساماندهی و تکمیل پروژه تاکید کرد ، همچنین در این جلسه معارضین تاسیساتی به نمایندگان شرکت‌های یاد شده ابلاغ شد.

لازم به ذکر است پروژه مزبور به علت عدم رفع معارضین تاسیساتی مدتی متوقف شده بود که امید است با دستور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، با رفع معارضین تاسیساتی، ادامه پروژه توسط شهرداری کرمانشاه انجام گردد.