تداوم تردد روان و منظم زائران از مرز

ازدحام جمعیتی همچون روزهای گذشته در مرز خسروی نداریم، اما با این وجود علی‌رغم اطلاع‌رسانی‌های فراوان مبنی بر عدم مراجعه به مرزها، افرادی هستند که امروز مرز خسروی را برای عبور از کشور انتخاب کرده و هم‌اکنون زائران بدون مشکل و با نظم خاصی راهی عتبات عالیات می‌شونا تدابیر اندیشیده شده تردد روان و منظم زائران از مرز بین‌المللی خسروی در حال حاضر به سهولت در حال انجام می‌شود.

ازدحام جمعیتی همچون روزهای گذشته در مرز خسروی نداریم، اما با این وجود علی‌رغم اطلاع‌رسانی‌های فراوان مبنی بر عدم مراجعه به مرزها، افرادی هستند که امروز مرز خسروی را برای عبور از کشور انتخاب کرده و هم‌اکنون زائران بدون مشکل و با نظم خاصی راهی عتبات عالیات می‌شوند.

ساعات خروج زائران از مرز رسمی خسروی به سمت عراق هر روز از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ عصر اعلام شده، اما بازگشت زائران به صورت شبانه‌روزی است.

اینجا همه دست به دست هم داده تا زوار اباعبدالله الحسین از رفاه و آسایش برخوردار شوند؛ نیروهای نظامی، امدادی، هلال احمر، اورژانس، شهرداری و… جدایی از وظایفی که برعهده دارند در این مرز خالصانه و بدون منت در حال خدمات‌رسانی به زائران هستند.

در حال حاضر بهمن امیری‌مقدم استاندار کرمانشاه از آخرین وضعیت خدمت‌رسانی و ترددها در مرز در حال بازدید است و در حاشیه این بازدیدها با زائران اربعین حسینی هم گفت‌وگوی دارد و نظر آن‌ها را در راستای خدمات‌رسانی‌ها جویا می‌شود.