کل 3856 امروز 0
  • تاریخ : جمعه - ۳۰ - شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 - September - 2024
  • ساعت :

    تولید دانش‌بنیان نقشه راه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه است

    سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، تحقق شعار تولید و ایجاد اشتغال با تکیه بر دانش‌بنیان بودن فعالیت‌های اشتغالزا را از اولویت‌های این اداره کل در سال جاری دانست و گفت: تحقق شعار «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین » نیازمند اراده جمعی است.

    به گزارش رسانا پرس، مختار احمدی با تأکید بر تلاش برای تحقق شعار سال، افزود: تولید دانش بنیان با حمایت و پشتیبانی از نیروی کار موجود، مهمترین عامل و نقشه راه در تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در نامگذاری سال ۱۴۰۱ است.

    وی حمایت و پشتیبانی از افراد خلاق و کارآفرین برای افزایش تولید و صادرات و در نهایت تبدیل کشور به یک قدرت اقتصادی را ضروری و راهبردی دانست و گفت: برای تحقق بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای شعار سال، همه باید ریل‌گذاری اقتصادی را با هدف تولید و داشتن استقلال و بی اثرکردن تحریم‌ها در دستور کار قرار دهند.

    احمدی در ادامه با اشاره بیانیه‌ «گام دوم انقلاب» توسط مقام معظم رهبری( مدظله العالی) خطاب به ملت ایران و به‌ویژه جوانان و تاکید ایشان در پیام نوروزی امسال به ایجاد شرکت های دانش‌بنیان توسط دانش آموختگان دانشگاهی، اظهار کرد: شرکت های دانش بنیان به عنوان موتور پیشران کشور در عرصه‌ علم و فنّاوری و ایجاد زیرساخت‌های حیاتی و اقتصادی و عمرانی و ثمرات بالنده‌ این شرکت ها تاکنون باید به فراگیرتر شدن آنها در ایجاد و توسعه اشتغال توجه جدی شود.

    وی به قیدهای جهت دهنده، تعیین کننده و سرنوشت ساز در بیانات مقام عظمای ولایت در تعیین شعار سال۱۴۰۱ یعنی دانش بنیان و اشتغال آفرین فعالیت ها اشاره نمود و گفت: حل مسائل اقتصادی کشور با رواج تولید ملی و رونق تولید ملی امکان پذیر است که معظم له تاکید داشته و با تولید قطعاً افزایش رشد اقتصادی و توسعه اشتغال امکان پذیر است.

    سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، با بیان اینکه با حمایت از شرکت های دانش بنیان، زمینه ها و زیرساخت های لازم برای تولید کالاها در کشور فراهم می شود، اظهار کرد: تجربه بسیار ارزشمند تولید  محصولات دانش بنیان در داخل کشور نشان داده است که ایران و ایرانی امکان تولید هرکالا و محصولی در راستای عدم وابستگی به سایر کشورها و ایجاد اشتغال های جدید را دارد.

    احمدی در پایان اظهار کرد: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بهره گیری از ظرفیت دبیرخانه کمیته هماهنگی اشتغال و سرمایه گذاری و تحرک بخش تعاون با تکیه بر ایجاد و گسترش تعاونی های دانش بنیان و استفاده از ظرفیت شورای هماهنگی دستگاه های اجرایی وابسته به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان از جمله اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، بانک رفاه کارگران و توسعه تعاون و همچنین صندوق کارآفرینی و امید با کمک جامعه کار و تلاش و تعاون استان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ استفاده خواهد کرد

    نوشته های مشابه

    در تلاش هستیم پروژه ساماندهی پل آبشوران سه راه برق در کمترین زمان ممکن انجام شود
    ۲۸ - شهریور - ۱۴۰۳
    معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه:

    در تلاش هستیم پروژه ساماندهی پل آبشوران سه راه برق در کمترین زمان ممکن انجام شود

    رساناپرس ـ شهرداری کرمانشاه با تاکید بر تلاش حداکثری در جهت اتمام پروژه آبشوران گفت: متولی اصلی این پروژه شرکت آب و فاضلاب میباشد.

    گازرسانی به روستاهای کرمانشاه، باعث مهاجرت معکوس شده است
    ۲۸ - شهریور - ۱۴۰۳

    گازرسانی به روستاهای کرمانشاه، باعث مهاجرت معکوس شده است

    رساناپرس ـ آمارها نشان میدهند بهره مندی روستاها از نعمت گاز توانسته جلوی مهاجرت روستاییان به سهر را گرفته و چه بسا عاملی بر مهاجرت معکوس شده است.

    ضرورت ساماندهی عملیات آبشوران/ دادستان کرمانشاه به شهرداری ضرب العجل یک ماهه داد
    ۲۷ - شهریور - ۱۴۰۳

    ضرورت ساماندهی عملیات آبشوران/ دادستان کرمانشاه به شهرداری ضرب العجل یک ماهه داد

    رساناپرس ـ دادستان کرمانشاه به شهرداری ضرب العجل یک ماهه داد تا عملیات آبشوران را هرچه زودتر ساماندهی کند.

    تأمین گاز پایدار همه مشترکین در زمستان
    ۲۷ - شهریور - ۱۴۰۳

    تأمین گاز پایدار همه مشترکین در زمستان

    رساناپرس ـ مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، از تأمین گاز پایدار همه مشترکین و همه بخش‌ها در زمستان خبر داد.

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    برو بالا