تیرماه، پایان تنش آبی جگیران

رساناپرس_ مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه از پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه ی آبرسانی به ۲۶ روستای جگیران سرپل ذهاب تا آخر تیرماه خبر داد.

به گزارش رساناپرس رضا داودی مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه امروز دهم خردادماه به همراه محمدی مجری طرح آبرسانی روستایی آبفای استان، سرهنگ کهریزی مسوول محرومیت‌زدایی قرارگاه منطقه‌ای نجف‌ اشرف کرمانشاه و سرایی مدیر آبفای شهرستان سرپل‌ذهاب از پروژه آبرسانی مجتمع ۲۶ روستایی جگیران بازدید کردند و طی این بازدید تصمیمات لازم درخصوص مراحل پایانی این پروژه اتخاذ شد.

داودی مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه در حاشیه این بازدید، اظهار کرد: براساس تأکیدات مدیر‌عامل آبفای استان درمورد تکمیل عملیات آبرسانی به مجتمع ۲۶ روستایی جگیران، با توجه به تنش آبی پیش‌رو در تابستان و پیشرفت ۹۰ درصدی اجرای این پروژه، مقرر شد عملیات آبرسانی به این مجتمع تا پایان تیر‌ماه سال‌جاری به اتمام رسد.

وی افزود: عملیات اجرایی این پروژه با همکاری قرارگاه نجف‌ اشرف به عنوان معین قرارگاه امام حسن‌ مجتبی(ع) در حال انجام است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این پروژه یک حلقه چاه عمیق حفر، ۱۷ کیلومتر لوله‌گذاری خط انتقال و‌ پمپاژ اجرا، سه باب مخزن با مجموع حجم ۷۰۰ مترمکعب و یک باب موتور‌خانه به مساحت ۳۰ متر‌مربع ساخته شده است.