جزییات پروژه‌های مسکن ملی کرمانشاه

رساناپرس_ استاندار کرمانشاه طی نشستی با مسئولان این استان، به بررسی جزییات پروژه‌های مسکن ملی استان پرداخت

به گزارش رساناپرس محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز سه‌شنبه ۲ مردادماه در نشست بررسی مشکلات پروژه‌های نهضت ملی مسکن که با حضور معاون عمرانی استاندار و مدیران دستگاه‌های راه و شهرسازی، آبفا، توزیع برق و نماینده شهرداری کرمانشاه برگزار شد؛ اظهار کرد: ما برای ایجاد یک جهش در روند ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن نیازمند پیگیری‌های مداوم برای رفع مشکلات احتمالی هستیم.

وی افزود: خوشبختانه در نشست امروز توافقات بسیار سازنده و راهگشایی پیرامون شتاب گرفتن روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در حوزه تأمین زیرساخت‌های آب و برق و خطوط فاضلاب و همچنین هماهنگی‌های بیشتر میان شهرداری و راه و شهرسازی انجام گرفت.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در نشست توافق شد شهرداری منطقه ۲ در روند اجرای پروژه‌های مسکن مهر همکاری‌های لازم را انجام دهد و همچنین مقرر شد با هماهنگی راه و شهرسازی، نظام‌مهندسی مجوزهای لازم برای پروژه‌های موردنظر را سریعاً صادر کند و شهرداری هم طی مدت یک هفته پروانه‌های ساخت را به‌صورت بلوکی صادر کند.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد ۱۰۰ میلیارد تومان از سهم یک‌سوم راه و شهرسازی به آبفا و ۵۰ میلیارد تومان از همین محل هم به شرکت توزیع برق برای فراهم‌کردن زیرساخت‌های موردنیاز پروژه‌های مسکن ملی با اولویت شهرهای کنگاور، روانسر و کرمانشاه پرداخت شود.