حدود پنج هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین و گیلانغرب کشف شد

رسانا پرس-پنج هزار و ۱۴۰ لیتر سوخت قاچاق با تلاش ماموران پلیس آگاهی و انتظامی در شهرستان‌های مرزی قصرشیرین و گیلانغرب استان کرمانشاه کشف و توقیف شد.

به گزارش رسانا پرس-ماموران پلیس آگاهی قصرشیرین در عملیات هایی جداگانه با توقیف چند دستگاه کامیون موفق به کشف ۲ هزار و ۲۱۰ لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان شدند.

بر اساس این گزارش، ماموران پلیس آگاهی قصرشیرین حین گشت زنی در قصرشیرین و گمرک پرویزخان موفق به شناسایی چند دستگاه کامیون حامل سوخت شده و آن ها را متوقف کردند.

در بازرسی های انجام گرفته از خودروهای توقیفی ۲ هزار و ۲۱۰ لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۵۳۰ میلیون ریال کشف و در این خصوص پرونده هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

به گزارش ایرنا؛ بیش از ۵۰۰ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق پارسال با اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت و عرضه خارج از شبکه از قاچاقچیان سوخت در شهرستان قصرشیرین کشف و توقیف شد.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲ مرز انجام می‌شود.

کشف ۲ هزار و ۹۳۰ لیتر سوخت قاچاق در گیلانغرب

فرمانده انتظامی گیلانغرب نیز از کشف ۲ هزار و ۹۳۰ لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران پاسگاه های انتظامی گواور و حیدریه از توابع شهرستان گیلانغرب حین گشت‌زنی در حوزه های استحفاظی خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو سواری حامل سوخت قاچاق شدند.

سرهنگ «منصور محمدی» توضیح داد: در بازرسی های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی ۲ هزار و ۹۳۰ لیتر بنزین و گازوئیل به ارزش ۸۸۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی گیلانغرب در پایان از تشکیل پرونده هایی در این خصوص و ارجاع آن ها به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد