معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه:

در تلاش هستیم پروژه ساماندهی پل آبشوران سه راه برق در کمترین زمان ممکن انجام شود

رساناپرس ـ شهرداری کرمانشاه با تاکید بر تلاش حداکثری در جهت اتمام پروژه آبشوران گفت: متولی اصلی این پروژه شرکت آب و فاضلاب میباشد.

 

به گزارش رساناپرس  مهندس اعتصام فر معاون عمرانی شهرداری طی گفتگویی با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت ساماندهی پل رودخانه آبشوران سه راه برق توضیحاتی را ارائه کرد.

معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه گفت: بر خلاف اینکه اغلب شهرداری را متولی یا مسئول در خصوص پل آبشوران سه راه برق کرمانشاه می دانند باید یادآوری شود که این پروژه از پروژه های شرکت آب منطقه ای می باشد و شهرداری کرمانشاه با توجه به ریزش پل با استناد به (بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها) در راستای رفع خطر ، با آن شرکت جهت اجرای پروژه همکاری می نماید.

مهندس اعتصام فر افزود: براساس صورتجلسات انجام شده در جلسات متوالی ، با مدیریت استانداری کرمانشاه مقرر گردید دستگاه های اجرایی که تاسیسات زیرزمینی در این محدوده دارند، قبل از اجرا نسبت به جابجایی تاسیسات و رفع معارض اقدام نمایند ، که دستگاه های یادشده جابجایی تاسیسات را به زمان اجرا موکول کردند و پس از شروع کار توسط پیمانکار شهرداری، تعدادی از دستگاه ها نسبت به رفع معارض و جابجایی تاسیسات اقدام نمودند و تعدادی دیگر از دستگاه ها هم اعلام نموده اند که امکان جابجایی تاسیسات برای آنها وجود ندارد و تاسیسات آنها باید در همان محل باقی بماند،از طرفی با توجه به حساسیت موضوع و ضرورت اطلاع رسانی به همشهریان عزیز به اطلاع می رساند زمان جابجایی تاسیسات اجرای پروژه را مدتی راکد و تعطیل نمود.

معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه ادامه داد: لازم به ذکر است در مجاورت آن دسته از تاسیساتی که در محل باقی می مانند ، روش عملیات اجرایی ، که می بایست با ماشین آلات انجام شود ، کلا به روش دستی تغییر پیدا کرده است که خود مسبب چند برابر شدن زمان اجرا شده است ، از طرفی شرکت آب منطقه ای به عنوان متولی پروژه قبلا اعلام نموده است انجام پروژه حداقل (سه ماه) زمان نیاز دارد که قطعا زمان اجرا توسط پیمانکار شهرداری به مراتب کمتر از زمان یادشده می باشد.
علیهذا یادآوری می گردد، شهرداری کرمانشاه تمام توان خود را جهت انجام پروژه معطوف داشته و افزایش زمان پروژه ، بنا بر توضیحات فوق ، تاخیر دستگاه های اجرایی در جابجایی تاسیسات زیرزمینی می باشد.

وی در پایان گفت: با تمهیداتی که توسط شهردار محترم کرمانشاه اندیشیده شده است ، با حفظ تاسیسات موجود ، انشاءالله پروژه در کمترین زمان ممکن به اتمام خواهد رسید.