دشمن به جنگ ترکیبی روی آورده است

رساناپرس ـ فرمانده قرارگاه منطقه غرب ارتش گفت: دشمن دیگر توان جنگ نظامی با ملت ایران را ندارد و از طرفی رو به جنگ ترکیبی آورده که باید در این راستا هم هوشیار باشیم.

به گزارش رساناپرس امیر سلیمان طاهری فرمانده قرارگاه منطقه غرب ارتش امروز ۲۸ شهریورماه در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس ثابت کردیم که تمام تهدیدات را با تمام قدرت پاسخ خواهیم داد و این نشان از وحدت و تأمل نیروهای مسلح است.
وی گفت: دفاع مقدس آغاز یک تجاوز نیست، بلکه یادآور رشادت‌ها، حماسه‌ها، خاطرات، آرمان‌خواهی‌ها، از خودگذشتگی‌ها و جان‌فشانی‌ها و همچنین یادآور تدبیر و حکمت است.
فرمانده قرارگاه منطقه غرب ارتش افزود: دشمن دیگر توان جنگ نظامی با ملت ایران را ندارد و از طرفی رو به جنگ ترکیبی آورده که باید در این راستا هم هوشیار باشیم.
وی ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با نیروهای مسلح دنیا متفاوت است، چون در رأس نیروهای مسلح ما یک فرمانده عادل، فقیه، دانشمند و فرهیخته‌ای وجود دارد که اتصال به امام عصر (عج) دارد.
طاهری در ادامه با اشاره به فرارسیدن ۳۱ شهریورماه آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: قرار است در استان کرمانشاه برنامه‌های مختلفی برگزار شود.
وی در اشاره به اهم این برنامه‌ها از برگزاری رژه نیروهای مسلح به‌صورت پیاده، موتوری و خودرویی هم‌زمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: این مراسم روز شنبه ۳۱ شهریورماه رأس ساعت ۸ صبح در بلوار شهید سرابیان برگزار می‌شود.وی افزود: بخشی از آخرین دستاوردها و تجهیزات برای دفاع از این آب‌وخاک در این رژه به نمایش در خواهیم آورد.
غبارروبی مزار مطهر شهدا، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه، سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه، اجرای مسابقات ورزشی در سطح یگان‌های تابع، اجرای مسابقات تیراندازی، اجرای مسابقات قرآنی در سطح خانواده‌ها و کارکنان و… از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته دفاع مقدس است که فرمانده قرارگاه منطقه غرب ارتش در جمع خبرنگاران به آن‌ها اشاره کرد.