دکتر نوروزی شهردار کرمانشاه:استفاده از حمل و نقل عمومی در کرمانشاه مناسب نیست

رسانا پرس-دکتر نوروزی شهردار کرمانشاه:استفاده از حمل و نقل عمومی در کرمانشاه مناسب نیست

به گزارش رسانا پرس- دکتر نادر نوروزی در جمع معاون ، مدیران و کارکنان حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه بر ارتقاء فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی تأکید کرد.

دکتر نوروزی گفت: طی سال گذشته کارهای خوبی در جهت تسهیل رفت و آمد و کم شدن ترافیک در شهر کرمانشاه انجام شد و امیدواریم در سال جدید هم این روند ادامه پیدا کند.

شهردار کرمانشاه ادامه داد: متاسفانه فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی در سفرهای درون شهری در کرمانشاه مناسب نیست و مردم جهت سفرهای درون شهری بیشتر از وسایل نقلیه شخصی استفاده می کنند که همین امر سبب ایجاد ترافیک و آلودگی هوا می شود، اما شهرداری موظف است کارها و اقدامات بیشتری جهت گسترش حمل و نقل عمومی انجام دهد.

دکتر نوروزی ادامه داد: برای سال جدید چندین برنامه بزرگ را در حوزه کنترل ترافیک برنامه ریزی کرده ایم که افزایش قابل توجه دوربین های ثبت تخلف ، حذف سرعت گیرهای غیر مجاز و غیرضروری ، جلوگیری از تردد خودروهای سنگین به داخل شهر و مطالعات انتقال ترمینال مسافربری شهید کاویانی تنها گوشه کوچکی از این برنامه ها هست هر چند تلاش خواهیم کرد برای برنامه های در دست اجرا زمان بندی داشته باشیم.

شهردار کرمانشاه در پایان گفت: قطعاً در سال جدید نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را ادامه خواهیم داد و مشکل کارت خوان اتوبوس های درون شهری را هم به زودی مرتفع خواهیم ساخت.