دیدار فرمانده و جمعی از نیروهای قرارگاه شهید کاظمی با امام‌جمعه پاوه

رسانا پرس-سردار کوروش آسیابانی فرمانده قرارگاه شهید کاظمی به همراه جمعی از مدیران این قرارگاه به مناسبت عید سعید فطر با حضور در مسجد قبای پاوه با امام‌جمعه پاوه دیدار و نشستی صمیمی داشتند.

به گزارش رسانا پرس- سردار کوروش آسیابانی فرمانده قرارگاه شهید کاظمی به همراه جمعی از مدیران این قرارگاه به مناسبت عید سعید فطر با حضور در مسجد قبای پاوه با امام‌جمعه پاوه ماموستا ملاقادر قادری دیدار و نشستی صمیمی داشتند.

سردار کوروش آسیابانی در این دیدار ضمن اشاره به شخصیت تأثیرگذار ماموستا ملاقادر قادری اظهار کرد: وجود شما در این ایامی که در شهرستان پاوه هستید منشاء خیر و برکت هم برای مردم بوده و هم برای رزمندگان و تقویت روحیه جهادی نیروهای حاضر در منطقه بسیار مؤثر بوده است.

وی اشاره‌ای به نقش مدیران قرارگاه شهید کاظمی در عرصه‌های مختلف داشت و گفت: این مدیران حضورشان میدانی و جهادی است و هم در دفاع از حرم هم در مناطق سوریه و شرق مدیترانه و برخی هم در سال‌های دفاع‌ مقدس خوش درخشیدند در واقع نیروهای قرارگاه در موقعیت‌های مختلف در خدمت مردم محروم منطقه بوده‌اند که از جمله آن به عنوان مثال می‌توان به زمان وقوع زلزله سال ۹۶ و سایر بحران ها و بلایای طبیعی در میدان خدمت و مبارزات حضور مقتدرانه‌ای داشته‌اند اشاره کرد.

فرمانده قرارگاه شهید کاظمی در ادامه گزارش عملکردی از فعالیت‌های این قرارگاه را ارائه داد و تصریح کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال تاکنون با همکاری همکاران عزیز قرارگاه شهید کاظمی از ۲۴۵ خانواده دارای بیمار صعب‌العلاج سرکشی و به کمک خیرین اورامانات، کرمانشاه و جامعه پزشکی مبالغ نقدی‌ای بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان هم تقدیم آنان شده است.

سردار آسیابانی ضمن تشکر زحمات ماموستا ملاقادر برای همراهی با قرارگاه جهت خدمت‌رسانی به مردم خاطرنشان کرد: الحمدالله برادران ما با روحیه بسیار خوبی همیشه خود را در صحنه‌های انقلاب و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی می‌دانند که جا دارد قدردان زحمات شما در همراهی و رهنمون نیروهای مربوطه باشم.

امام جمعه پاوه نیز در این دیدار در سخنانی از زحمات سردار آسیابانی و مجموعه تحت امر قدردانی کردند.

گفتنی است پیش از این نیز فرمانده قرارگاه شهید کاظمی و هیئت همراه با حضور در یادمان شهدای پاوه ضمن تجدید بیعت با شهدای حماسه‌ساز جنگ ۶ روزه پاوه در مرداد ۱۳۵۸ با آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.