سامانه جستجوی شغل، فرصتی برای افراد جویای کار

جلسه بررسی سامانه جستجوی شغل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی با حضور علی مهرتاش معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه و با حضور مختار احمدی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و دیگر مدیران و کارشناسان ذی ربط برگزار شد.

به گزارش رسانا پرس، مختار احمدی در این نشست گفت: سامانه جستجوی شغل بر بستر فضای مجازی، فرصتی است تا رضایت مندی استفاده کنندگان از خدمات کاریابی افزایش یافته و موجبات کاهش هزینه های جستجوی شغلی، بهبود عملکرد دفاتر کاریابی و … را به همراه دارد.

وی افزود: شفافیت و پویایی ایجاد شده در بازار کار توسط این سامانه، باعث سیاست گذاری بهتر و بهبود عملکرد بازیگران حوزه بازار کار را به همراه خواهد داشت.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه همچنین افزود: سامانه جستجوی شغل محلی است که کارفرمایان برای درخواست نیروی کار مورد نیاز خود به سامانه مراجعه و نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام می نمایند. همچنین کسانی که کارجو هستند نیز با مراجعه به سامانه اطلاعات خود را ثبت نموده تا کار مورد نظر خود را پیدا کنند.

این نشست در راستای دستور استاندار محترم کرمانشاه در شورای اداری استان مبنی بر ایجاد و طراحی سامانه جستجوی شغل برای بیکاران و افراد جویای کار در محل دفتر معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری صورت گرفت.

افراد جویای کار و کارفرمایان می توانند برای استفاده از این سامانه به نشانی الکترونیکی https://shoghl.mcls.gov.ir/portal مراجعه نمایند