سرویس دهی رایگان سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه در شب های قدر

رسانا پرس-مدیر عامل سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه از خدمات رسانی۲۵ دستگاه اتوبوس در لیالی قدر از مقابل مسجد جامع به سمت نقاط مختلف شهر خبر داد.

به گزارش رسانا پرس- رضا دوستی مدیر عامل سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری اظهار داشت: سازمان حمل و نقل شهرداری با برنامه ریزی انجام شده و هماهنگی لازم در حوزه مدیریت شهری، در شب‌های قدر با آماده باش ۲۵ دستگاه اتوبوس از مقابل مسجد جامع به سمت شهرکهای مختلف کرمانشاه به نمازگزاران خدمات رسانی خواهد کرد.

وی افزود: از نظر خدمات‌‌رسانی در شب‌‌های قدر هیچ مشکلی وجود ندارد و شهروندان می‌توانند با آرامش و امنیت کامل در مراسم شب قدر شرکت کنند که این سرویس دهی تا پایان لیالی قدر در سطح شهر کرمانشاه تداوم می‌‌یابد.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل مسافر ادامه داد: ناوگان سازمان از پایان مراسم سرویس دهی شهروندان را به ۶۵ نقطه شهر کرمانشاه از طریق ۲۰ مسیر انجام خواهد داد.

دوستی افزود :کلیه تمهیدات برای برگشت شهروندان پیش بینی شده و نیروهای ستادی و اجرایی سازمان با آماده باش کامل در سطح شهر بر عملکرد ناوگان نظارت می کنند.

وی توصیه کرد: از شهروندان تقاضا می شود که در شبهای قدر و پس از پایان مراسم از سرویس های این سازمان جهت رسیدن به خانه های خود استفاده کنند.