سرپل‌ذهاب پانزدهمین مقصد سفر شهرستانی استاندار کرمانشاه

رسانا پرس - استاندار کرمانشاه در بدو ورود به سرپل‌ذهاب پس از استقبال مسئولان این شهرستان، به گلزار شهدا رفت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش رسانا پرس ، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه صبح امروز چهارشنبه با هیئت همراه بعد از ورود به شهرستان سرپل‌ذهاب و با استقبال فرماندار و مسئولان شهرستان، به گلزار شهدا رفت و با ذکر فاتحه، نثار شاخه گل و همچنین عطرافشانی مزار شهدای گمنام یاد و خاطره شهیدان گمنام انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی تجدید پیمان کرد.

در قالب پانزدهمین سفر شهرستانی استاندار کرمانشاه قرار است پروژه آبرسانی به هشت روستای بخش مرکزی شامل روستای قورچی‌باشی افتتاح و از تونل بازی‌دراز در روستای آب‌باریک در سرپل‌ذهاب بازدید شود.

همچنین نشست با منتفذین و افراد تاثیرگذار محلی، ملاقات مردمی و برگزاری جلسه شورای اداری و دیدار با خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه استاندار کرمانشاه به شهرستان سرپل‌ذهاب خواهد بود.

شهرستان سرپل‌ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز با عراق، هشت دهستان و ۲۲۶ روستا دارد که تعدادی از روستاها در حریم مرز واقع هستند.