شهردار کرمانشاه از دکتر محسن بهرامی تقدیر کرد

رساناپرس_ شهردار کرمانشاه از دکتر محسن بهرامی فوق تخصص گوارش کرمانشاه با اهدا لوحی تقدیر کرد.

به گزارش رساناپرس، دکتر ناپر نوروزی با اهدای لوح تقدیر از دکتر محسن بهرامی فوق تخصص متبحر و حاذق داخلی (گوارش، کبد) و عضو برجسته هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تجلیل کرد.

وحید جهانگیری رئیس اداره سلامت اجتماعی و شهروندی که به نمایندگی از شهردار کرمانشاه لوح تقدیر را به دکتر محسن بهرامی اهدا نمود گفت: «با برنامه‌ریزی مدون در اداره سلامت اجتماعی و شهروندی تمهیداتی فراهم نموده ایم که با اهدای لوح تقدیر از زحمات پزشکان زحمتکش و انسان دوست تجلیل نماییم.

جهانگیری افزود: دکتر محسن بهرامی از پزشکان خوشنام و متبحری است که علاوه بر  خدمت به آحاد جامعه از آوازه ای به نام در کشور در امر طبابت برخوردار بوده و بسیاری از بیماران کشور دوست و همسایه از عراق جهت مداوا به ایشان مراجعه می نمایند.

رئیس اداره سلامت اجتماعی و شهروندی خاطرنشان کرد: درایت مبرز علمی این طبیب معجزه گر موجب آرامش، آسایش و شفای بیماران نیازمند در استان و استان‌های همجوار ( کردستان ، لرستان، ایلام ، همدان و …) شده است.

جهانگیری در پایان زحمات این پزشک خیر و نوع دوست در راستای خدمت رسانی به افراد محروم و قشر مستضعف جامعه را ستود و ایشان را نمونه ای مثال زدنی و الگویی ممتاز برای نسل پزشکان جوان دانست.