شهردار کرمانشاه سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب را تسلیت گفت

رساناپرس_ شهردار کرمانشاه طی پیامی سالروز رحلت امام خمینی را تسلیت گفت.

به گزارش رساناپرس شهردار کرمانشاه در پیامی فرارسیدن سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد بر تمامی هموطنان به ویژه شهروندان شهر کرمانشاه تسلیت گفت.

متن کامل این پیام بدین شرح است ؛
بسم الله الرحمن الرحیم
امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است، نام او پرچم این انقلاب و راه او راه این انقلاب و اهداف او اهداف این انقلاب است.
چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، حضرت امام خمینی (ره) یادآور حماسه های جاودان ملت غیور ایران اسلامی در عشق به آن رهبر فرزانه است. سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، روزی است که ملت بزرگ ایران و حتی مستضعفان و آزادگان دنیا در فراق محبوب خود صاحب عزا شدند.

در سی و چهارمین مین سالگرد ارتحال ملکوتی معلم و طبیب دل‌ها، در حالی به سوگ آن عزیز سفرکرده می‌نشینیم که به‌واسطه لطف بیکران الهی، رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب امام خمینی (ره) ، حضرت آیت الله خامنه ای ( مدظله العالی ) ، سکان هدایت و رهبری ملت آزاده و بزرگ ایران اسلامی را بر عهده گرفته و به منزلگاه سعادت هدایت می‌نماید.

۱۵ خرداد ۱۳۴۲ نیز نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملتی علیه استبداد و استعمار است که با نام و اندیشه و راه امام خمینی (ره) پیوندی از یاد نرفتنی دارد.
سالگرد  رحلت جانگداز امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به عموم مردم شریف ایران اسلامی به ویژه خدمت شهروندان شهر کرمانشاه، تسلیت و تعزیت عرض می کنم. نادر نوروزی  – شهردار کرمانشاه