عملیات “وعده صادق” پاسخ کوبنده به جنایات رژیم جعلی صهیونیستی بود

رسانا پرس-فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه به مناسبت روز ارتش گفت: روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به ارتش و هوانیروز قهرمان تبریک می‌گویم.

به گزارش رسانا پرس- سرهنگ برزو فرجی اظهارداشت: بعداز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی عده ای به دنبال انحلال ارتش بودند اما درایت حضرت امام خمینی (ره) و دیدار ارتشی ها در ۲۶ فروردین ماه ۱۳۵۸ با ایشان، ۲۹ فروردین ماه را روز ارتش جمهوری اسلامی نامیدند و خواستار رژه اقتدار ارتشی ها در حضور مردم شدند.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران قبل از جنگ تحمیلی در غائله هایی چون کردستان و گنبد نقش به سزایی داشت و هوانیروز در خاموش کردن این غائله ها خوش درخشید.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه گفت: بعد از ۸ سال دفاع مقدس، مردم ایثارگری ها و تمام توان ارتش و هوانیروز قهرمان را مشاهده کردند.

سرهنگ فرجی ادامه داد: خدارا شاکریم که بعداز هشت سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک کشور عزیزمان به دست دشمن بعثی نیفتاد و در آزمون دفاع مقدس و عرصه های خدمت به مردم، سرافراز بیرون آمد.

وی خاطرنشان کرد: حسن ختام دفاع مقدس وجنگ، عملیات غرور آفرین مرصاد بود که نقش ارتش و همچنین هوانیروز در شکست منافقین در این عملیات به فرماندهی شهید سپهبد علی صیاد شیرازی بی نظیر بود چرا که در این جنگ کمر منافقین شکسته شد و تاکنون نتوانسته اند، کمر راست کنند.

سرهنگ فرجی افزود: ارتش و هوانیروز در خدمت به مردم زلزله‌زده سرپل‌ذهاب قبل از مدیریت بحران برای پشتیبانی از مردم مصیبت دیده، حضور موثری داشت.

وی از دیگر خدمات هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران چنین گفت: هوانیروز دارای اورژانس هوایی در ۳۰ استان است و در جابجایی پیوند اعضاء، انتخابات و…. ارائه خدمت نموده و می نماید.

سرهنگ فرجی در مورد آمادگی و توان رزمی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: آمادگی رزمی ارتش و هوانیروز در راستای دفاع از کیان کشور و نیز در راستای منویات مقام معظم رهبری در سطح بالایی افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: افزایش برد موشک ها، ماموریت ۲۴ ساعته، تجهیز بالگردهای ترابری، مسلح کردن آنها برای مأموریت های دفاعی و هجومی و…. از جمله این موارد بوده است.

این فرمانده هوانیروز بیان نمود: تا پای جان ایستاده ایم تا دشمن را در کمترین زمان سرجای خود بنشانیم.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه در مورد عملیات وعده صادق علیه صهیونیست‌ها گفت: دشمن خبیث و شرور صهیونیستی اشتباه بزرگی مرتکب شد و جوابش را با وعده صادق که انجام شد گرفت.

وی همچنین در ادامه به جنایات ضد بشری رژیم جعلی اسرائیل اشاره کرد و گفت: با نابودی این رژیم منحوس تمام دنیا به آرامش خواهد رسید.

سرهنگ فرجی تصریح کرد: این رژیم نحس و کودک کش اگر بخواهد حرکتی علیه ایران اسلامی و منافع ما انجام دهد، پاسخ کوبنده، قاطعانه و دندان شکنی دریافت خواهد کرد.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه در پایان گفت: الحمدالله امروزه جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان یکی از قدرتهای جهانی بشمار می‌آید و در معادلات و محاسبات جهان و منطقه حضور ایران ضرورت دارد.