فرمانده پایگاه بسیج اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه معارفه شد

رسانا پرس- مراسم معارفه فرمانده جدید پایگاه بسیج اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با حضور مسئولین بسیج ادارات و کارگری و کارخانجات سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان، فرمانده حوزه 2 بسیج امام هادی(ع) و معاون اجتماعی و فرهنگی، امور تعاون و پشتیبانی اداره کل در محل دفتر مدیر کل برگزار شد.

به گزارش رسانا پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه مختار احمدی فرمانده جدید پایگاه بسیج اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در این مراسم با بیان اینکه انقلاب ما با کلمه بسیج عجین بوده و هست، اظهار نمود: خوشبختانه اثر بخشی بسیج هر روز در کشور بیشتر و ملموس تر می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه همچنین اظهار نمود: روحیه بسیجی برکات گسترده ای را در جامعه به همراه داشته است و کارکنان اداره کل نیز با این روحیه در حوزه های مختلف اداری، روابط کار ، تعاون، اجتماعی و فرهنگی، اشتغال و کارآفرینی مشعول به خدمت گذاری هستند.

مختار احمدی افزود: گفت: برای تحقق اهداف اقتصادی دولت، نیاز به خرد و اندیشه جمعی داریم، امروز بسیج و هیات های اندیشه ‌ورز می توانند دولت را در رسیدن به این موضوع کمک نماید.

برزو شریفی مسئول بسیج ادارات سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در این مراسم اظهار نمود: مجموعه پایگاه های بسیج ادارات در واقع پرچم دار خدمت رسانی به مردم و شعارهای مجموعه بسیج است و چشم انداز ما نیز حرکت به سوی اهداف دولت اسلامی است و دراین راه بسیج ادارات رسالتی سنگین برعهده دارد.

فریدون داروری مسئول بسیج کارگری و کارخانجات سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان نیز در این مراسم به بیان خصوصیات و ویژگیهای یک بسیجی پرداخت و اظهار نمود: کار در بسیج کار دل است و بسیجیان نیز با خدمت به مردم کاری جهادی انجام می دهند.

احسان لطیفی فرمانده بسیج حوزه ۲ امام هادی(ع) نیز در این مراسم عنوان نمود: بسیج باید در همه زمینه ها و عرصه ها میدان داری کند که در این راستا بسیج کارگری که بخش کوچکی از خانواده عظیم بسیج است نیز مأموریت تحقق منویات ولی فقیه را بر عهده دار و ایجاد خودباوری، خوداتکایی و خودکفایی در عرصه تولید و صنعت را در اولویت کاری قرار داده است.

در پایان این مراسم حکم انتصاب مختار احمدی به عنوان فرمانده پایگاه بسیج اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، از طرف سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان توسط بزرو شریفی مسئول بسیج کارمندی و فریدون داوری مسئول بسیج کارگری و احسان لطیفی فرمانده حوزه ۲ بسیج کارمندی امام هادی(ع) ابلاغ و تقدیم شد.