فضای مجازی فرصتی برای معرفی دستاوردهای انقلاب و نظام است

رسانا پرس-رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: فضای مجازی فرصتی برای معرفی دستاوردهای انقلاب و نظام است.

به گزارش رسانا پرس-حجت الاسلام خلیل عبداللهی صبح دوشنبه در مراسم تجلیل از فعالان حوزه فضای مجازی که در کوی سازمانی ولایت فقیه قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش برگزار شد با تبریک ولادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج)، اظهار کرد: از ویژگی‌های منتظران آخرین ذخیره الهی، تلاش در مهیا نمودن زمینه ظهور است.

وی با اشاره به اینکه دنیای امروز دنیای دیجیتال و فضای مجازی است، افزود: دشمنان دین، انقلاب و نظام برای گمراهی، به تباه کشیدن و سست کردن بنیان خانواده‌ها و از طرفی مأیوس کردن مردم از نظام و انقلاب با استفاده از ابزار رسانه و فضای مجازی سعی در پیاده کردن توطئه‌های شوم خود دارند.

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا اضافه کرد: بنابراین صحنه و فضای فعالیت‌های فرهنگی همه ما که به عنوان منتظران حضرت قائم (عج) هستیم نسبت به گذشته تغییر پیدا کرده است.

عبداللهی بیان کرد: امروز حضور آگاهانه و فعالانه در فضای مجازی تکلیفی بر گردن همگان است، لذا باید برای نشر حداکثری ارزش‌های انقلاب اسلامی تلاش کنیم و همچنین جواب به‌موقع و اقناعی به شبهات در این فضا داشته باشیم.

وی گفت: در فضای مجازی باید دستاوردهای انقلاب و نظام به خوبی معرفی شود چون یکی از برنامه‌های سایبری و جنگ نرم دشمنان این است که نقاط قوت نظام را ضعیف نشان دهند.