فقدان زمین ورزشی، معضل نسل جوان نودشه

رساناپرس_ سخنگوی شورای اسلامی شهر نودشه از فقدان امکانات ورزشی این شهر به عنوان معضل جدی نسل جوان نودشه نام برد.

به گزارش رساناپرس جمیله روشنی روز شنبه افزود: شهر نودشه به دلیل شرایط جغرافیایی و کوهستانی بودن فاقد هرگونه مکان مسطح است و از سوی دیگر نیاز جدی به زمین ورزشی برای تفریح و سرگرمی نسل جوان دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری اقدام به تملک مکانی برای ساخت استخر در شهر نودشه کرده است، گفت: بسترهای لازم برای ساخت استخر در شهر نودشه از سوی شهرداری فراهم شده اما متاسفانه شهرداری به دلیل مشکلات عدیده و فقدان بودجه قادر به ساخت آن نیست و نیاز به جذب سرمایه‌گذاری دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر نودشه تصریح کرد: برای انتخاب و ساخت زمین ورزشی در شهر نودشه شورای ششم و شهرداری به کمک انجمن‌های سطح شهر فعالیت‌هایی انجام داده‌اند که متاسفانه تاکنون موفقیتی حاصل نشده است.

روشنی اضافه کرد: نگرانی و محرومیت فرزندان نودشه در فقدان زمین ورزشی و استخر از دغدغه های جدی اعضای شورای شهر است و ما هم در حال رایزنی برای حل این مشکل هستیم و امیدواریم مسوولان امر در اجرای این پروژه زمین ورزشی و استخر تسهیلات کافی در اختیار شهرداری نودشه قرار دهند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر نودشه در بخش دیگری از سخنانش به فداکاری‌ها و رشادت‌های مردم این شهر مرزی در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: باوجود اینکه مردم نودشه در طول هشت سال جنگ تحمیلی بارها مورد آماج بمب های شیمیایی و حملات ناجوانمردانه راکت ها و گلوله های جنگی دشمن بعثی قرار گرفتند اما یک لحظه هم میدان به دشمن ندادند و شهر را خالی نکردند و امروز مردم و جوانان این شهر نیازمند توجه بیشتری در اختصاص بودجه، اعتبارات و امکانات هستند.

شهر مرزی نودشه در نقطه صفر مرزی و در حدود ۱۵۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده و بیش از ۱۰۰ شهید و صدها جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.