قدردانی استاندار و امام جمعه کرمانشاه از حضور مردم در انتخابات

رساناپرس_ امام‌ جمعه و استاندار کرمانشاه طی پیام مشترک، از حضور پرشور مردم شهرستان کرمانشاه در انتخابات قدردانی نمودند و به منتخبان تبریک گفتند.

به گزارش رساناپرسحجت‌الاسلام‌ حبیب‌الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه و محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در پیام مشترکی از حضور پرشور مردم شهرستان کرمانشاه در انتخابات قدردانی کردند و به منتخبان تبریک گفتند.

متن پیام بدین شرح است:بسم الله الرحمن الرحیممردم شریف و بصیر شهرستان کرمانشاه، با حضور پرشور و آگاهانه خود این بار در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نیز‌ ضمن ادای تکلیف و استفاده‌ از حق قانونی و ملی خود، در مهمترین رویداد سیاسی سال مسوولانه و فعالانه نقش‌آفرینی کردند و نشان دادند که امیدوارانه و پیوسته برای همراهی و کمک در اصلاح امور و پیشرفت استان و کشور در میدان حضور دارند.ا

ینجانبان ضمن تقدیر از هشیاری و زمان‌شناسی مردم شریف شهرستان کرمانشاه که کار ناتمام مرحله اول انتخابات را به زیبایی و شایستگی تکمیل کردند، از تلاش و اهتمام چندین‌ماهه تمامی عوامل اجرایی، نظارتی و تأمین امنیت انتخابات بابت برگزاری شایسته ۲ مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی سپاسگزاریم.

همچنین با تبریک به همه منتخبان ملت در استان کرمانشاه، سربلندی و توفیق الهی را برای آنان مسئلت می‌کنیم و امیدواریم مجمع نمایندگان استان در مجلس دوازدهم، با وحدت و برادری قدرشناس حضور گسترده و اعتماد مردم شریف استان باشند و فضای رقابت انتخاباتی را به همدلی و رفاقت تبدیل کنند و برای تأمین منافع ملی و رفع دغدغه‌های مردم شریف استان نهایت تلاش و توان خود را بکار بگیرند تا موجب افزایش امید و اعتماد مردمی در استان و کشور شوند. در پایان سلامت و سعادتمندی همگان را از درگاه ایزد منان خواستاریم.