قطعی آب در برخی از روستاهای سنقروکلیایی طی امروز و فردا

رسانا پرس-مدیر اداره آب و فاضلاب شهرستان سنقروکلیایی گفت: به علت سوخت الکتروپمپ چاه تأمین کننده آب برخی از روستاهای سنقروکلیایی امروز و فردا مردم این روستاها دچار قطعی آب خواهد بود.

به گزارش رسانا پرس- شهریار حیاتی مدیر اداره آب و فاضلاب شهرستان سنقروکلیایی امور آب و فاضلاب شهرستان سنقروکلیایی در خصوص قطعی آب بعضی از مناطق این شهرستان اظهار کرد: به دلیل سوختن الکتروپمپ چاه تأمین‌کننده آب مجتمع، مشترکین برخی از روستا‌های شهرستان سنقروکلیایی روز جمعه و شنبه مورخ ۲۷ و ۲۸ بهمن‌ماه با قطعی آب مواجه خواهند شد.

وی در خصوص روستاهایی که دچار قطعی آب خواهند شد، افزود: در محدوده مجتمع آب‌رسانی آگاه روستا‌های دوگل‌بنده، چشمه بهاءالدین، کل‌سفید، سیرکوه، چشمه توران، بورک‌آباد، چشمه‌قط، الیاسان، چشمه‌گیلان، کهریز و لنجاب قطعی دوروزه آب صورت خواهد گرفت.

مدیر اداره آب و فاضلاب شهرستان سنقروکلیایی تصریح کرد: همکاران امور آب و فاضلاب شهرستان سنقروکلیایی تمام تلاش خود را جهت تهیه، تعویض الکتروپمپ و وارد مدار کردن مجدد چاه این مجتمع انجام خواهند داد.

وی ادامه داد: مشترکین گرامی ساکن در مناطق مذکور، خواهشمند است با مدیریت در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیرضروری، همکاری لازم را با امور آبفا شهرستان داشته باشند و کارکنان این امور را در مسیر خدمت‌رسانی مطلوب یاری نمایند، پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما عزیزان کمال تشکر راداریم.

حیاتی در پایان گفت: لازم به ذکر است سامانه تلفنی ۱۲۲ حوادث و اتفاقات این شرکت، به‌صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مشترکین محترم شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه خواهد بود.