قیام امام حسین، دلیل ماندگاری اسلام است

رساناپرس_ امام جمعه کرمانشاه در رثای امام حسین علیه السلام، وی را دلیل تدام اسلام و تشیع دانست.

به گزارش رساناپرس مراسم اختتامیه مسابقات مراحل منطقه‌ای بیست‌و‌چهارمین دوره مسابقات قرآنی خانواده‌های کارکنان پایور نیروی زمینی ارتش منطقه غرب و گرامیداشت مقام شهید آل‌هاشم (نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام‌جمعه فقید تبریز) امروز پنج‌شنبه ۲۱ تیرماه با حضور نماینده ولی‌فقیه‌ در استان و امام‌جمعه کرمانشاه و مسولان نظامی برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله غفوری نماینده ولی‌فقیه‌ در استان و امام‌جمعه کرمانشاه اظهار کرد: آن چیزی که ستون فقرات یک نیروی نظامی را در عرصه استقامت و ایستادگی تشکیل می‌دهد، تجهیزات نیست بلکه عقیده و ایمان است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس بسیج مردمی ما علی‌رغم داشتن تجهیزات مناسب، به‌واسطه داشتن ایمان و رابطه باخدا، معنویت، قرآن و سیره و سنت اهل‌بیت(ع) در برابر دشمن ایستاد و تفاوت ارتش ما با سایر ارتش‌های دنیا در همین است.

نماینده ولی‌فقیه‌ در استان و امام‌جمعه کرمانشاه در رثای شهید آیت‌الله محمدعلی آل‌هاشم(ره) تصریح کرد: شهید آل‌هاشم(ره) بسیار منضبط، اهل علم، متواضع و عاشق شهادت بودند.

وی ادامه داد: دلیل ماندگاری اسلام در این قرون، ایستادگی مقاومت، ایثار و فداکاری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) بوده است.