لزوم تقویت زیرساخت ها به منظور پیشگیری از اختلالات تلفنی

رساناپرس_ فرماندار پاوه بر لزوم تقویت زیرساخت ها به منظور پیشگیری از اختلالات تلفن همراه تاکید کرد.

به گزارش رساناپرس علیرضا حیدری فرماندار پاوه در جلسه هماهنگی برای اجرای فیبر‌نوری شهر پاوه و سایر شهرهای تابعه شهرستان که با حضور مدیر‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد به ضرورت و اهمیت اجرای فیبر نوری در شهرستان پاوه تأکید کرد.

وی گفت‌: با توجه به سرعت بالای اینترنت اجرای فیبر‌نوری مزیت‌های بسیاری به همراه خواهد داشت در اینترنت بر بستر فیبرنوری امکان ارائه سرعت آپلود و دانلود تا حدود ۵۰۰ مگابیت بر ثانیه و بعضا بیشتر وجود دارد و علاوه بر آن امکان دسترسی به اینترنت سریع‌تر با کیفیت و امنیت بالا برای دریافت داده‌ها را فراهم می‌کند.

وی همچنین در خصوص اهمیت اشتغال و رونق کسب و کارهای اینترنتی، گفت: در عصر حاضر اینترنت برای بسیاری از کسب و کارها امری ضروری است و در اینترنت فیبرنوری با سرعت بالا این امکان وجود دارد که فروشگاه‌ها و کسب و کارهای اینترنتی رونق بهتری پیدا کند.

فرماندار پاوه با توجه به ضرورت تسریع در اجرای این پروژه در شهر پاوه و شهرهای نودشه‌، نوسود، باینگان و بانه‌وره بر همکاری شهرداری‌ها با شرکت مخابرات استان تأکید کرد.

فرماندار پاوه در ادامه این جلسه با توجه به اختلالات در پوشش تلفن همراه و اینترت در سطح روستاهای تابعه و محورهای مواصلاتی خواستار، تقویت زیرساخت‌ها و نصب تجهیزات و برطرف شدن این موارد گردیدشد.

گفتنی است، تعیین تکلیف و ایجاد تفاهم بین شهرداری‌ها و شرکت مخابرات استان جهت اجرای فیبر نوری در شهرهای تابعه شهرستان موضوع تقویت آنتن‌دهی تلفن همراه در نواحی مختلف شهرستان و روستاها و محورهای مواصلاتی نیز از دیگر تصمیمات این نشست بود.