مبارزه با فساد در حوزه تولید از رسالت‌های بسیج کارگری و کارخانجات است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی و مبارزه با فساد در حوزه تولید از رسالت‌های بسیج کارگری و کارخانجات است.

به گزارش رسانا پرس، نشست هم‌اندیشی مسوولان بسیج کارگری کشور امروز با مختار احمدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اسکندر کاکایی مدیرکل تامین اجتماعی استان، عزیز نوری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با حضور مسوولان بسیج کارگری استان، نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان، مدیر اجتماعی و فرهنگی، مدیر پشتیبانی و منابع انسانی، رئیس اداره تشکل‌های کارگری و کارفرمایی اداره کل در دفتر مدیر‌کل برگزار شد.

مختار احمدی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در این نشست، اظهار کرد: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان کرمانشاه از تحقق سیاست‌ها بسیج کارگری و کارخانجات در حوزه کار و تولید، پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی، مبارزه با فساد در حوزه تولید، تبعیض و هدایت و مهارت‌آموزی برای ارتقا سطح مهارت‌های دفاعی برای مقابله با تهدیدات به ویژه در حوزه کارگری حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: تمام تلاش وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان کرمانشاه، کاهش مشکلات کارگری و کارفرمایی هست و در جلسات متعدد با نهاد‌ها و سازمان‌ها به دنبال برطرف کردن موانع پیش‌روی کارگری و کارفرمایان با حمایت بسیج کارگری و کارخانجات هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه یادآور شد: کاهش مداوم نرخ بیکاری فصول مختلف در استان کرمانشاه، نشان از داشتن برنامه‌های مدون مجموعه تیم اقتصادی استان از جمله تدوین سند توسعه اشتغال است.