مشمولان غایب به امید خرید خدمت سربازی نباشند.

رساناپرس_ معاون وظیفه عمومی انتظامی استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر برنامه‌ای در خصوص خرید سربازی در دستور کار نيست، بنابراين مشمولان غايب به اميد خريد خدمت سربازی نباشند.

به گزارش رساناپرس، سرهنگ مسعود همتی معاون وظیفه عمومی انتظامی استان کرمانشاه امروز دوشنه ۸ مرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چندساله است که خرید خدمت سربازی اجرا نمی‌شود و همه افراد ذکوری که به سن مشمولیت رسیده‌اند باید وضعیت خدمت سربازی خود را تعیین تکلیف کنند.

وی افزود: خرید خدمت سربازی از سال ۹۴ تا ۹۷ در قالب طرح جریمه مشمولان غایب در ۲ مرحله اجرا شده و در حال حاضر برنامه‌ای دراین‌خصوص در دستور کار نیست، بنابراین مشمولان غایب به امید خرید خدمت سربازی نباشند.

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: مشمولان و خانواده‌های آن‌ها در نظر داشته باشند که غیبت از سربازی، محرومیت‌های اجتماعی از جمله عدم استخدام در سازمان‌های، دستگاه‌های خصوصی و دولتی، محرومیت از تحصیل، خروج از کشور و… را به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.