میزبانی کرمانشاه از ۸۰۰ هزار نفر گردشگر در تعطیلات عید فطر

رسانا پرس_سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه گفت: از آغاز موج جدید سفرها همزمان با عید سعید فطر از ۲۹ فروردین‌ماه تا سوم اردیبهشت‌ماه سال‌جاری، بیش از ۸۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه بازدید کردند.

داریوش فرمانی، سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه از افزایش حجم سفر در تعطیلات عید فطر به خصوص به منطقه اورامانات اشاره و اظهار کرد: از آغاز موج جدید سفرها همزمان با عید سعید فطر از ۲۹ فروردین‌ماه تا سوم اردیبهشت‌ماه سال‌جاری، بیش از ۸۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه بازدید کردند.

وی طاق‌بستان و بیستون را به‌عنوان پر بازدیدترین مراکز تاریخی استان در این ایام اعلام کرد و ادامه داد: در این مدت همچنین ۶۴ هزار و ۲۲۲ نفر در مهمان‌پذیرها، هتل آپارتمان‌ها، اقامتگاه بومگردی، هتل بوتیک، خانه مسافر، کمپ‌های شهرداری، آموزش و پرورش، خوابگاه‌های دانشجویی و ادارات استان اقامت کردند.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه ادامه داد: در تاریخ مذکور در مجموع ۷۴ مورد بازدید از مراکز گردشگری، اقامتی و رستوران‌ها انجام شد که ۱۰ مورد با صدور تذکر همراه بود.