نرخ بلیت رفت و ‌برگشت از کرمانشاه به نجف؛ ۱۰ میلیون تومان

رساناپرس_ مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی با توجه به مصوبات سازمان هواپیمایی، پرواز هر مسیر کرمانشاه به نجف 5 میلیون تومان و رفت و برگشت 10 میلیون تومان است.

به گزارش رساناپرس مجتبی بیاتی، مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از برقراری ۴۸ پرواز فوق‌العاده در فرودگاه کرمانشاه از ۲۸ مرداد تا ۹ شهریورماه برای ایام اربعین خبر داد.
وی ادامه داد: با توجه به بهسازی‌های صورت گرفته که از اردیبهشت‌ماه سال گذشته از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور شهید و شرکت‌ فرودگاه‌های کشور انجام شده که هم‌اکنون به پیشرفت ۶۵ درصد رسیده که پیش‌بینی می‌شود تا شهریورماه امسال به پایان برسد.
مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه با بیان اینکه هر هفته ۶۰ پرواز به مقصد تهران، مشهد مقدس، قشم و عسلویه داریم، تصریح کرد: با توجه به بهسازی‌های صورت گرفته این ۴۸ پرواز فوق‌العاده ایام اربعین برای مسیر تهران_کرمانشاه، کرمانشاه به نجف بالعکس توسط دو شرکت هواپیمایی انجام خواهد پذیرفت.

نرخ بلیت رفت و ‌برگشت از کرمانشاه به نجف؛ ۱۰ میلیون تومان

وی در رابطه با قیمت بلیت، گرفت: با توجه به مصوبات سازمان هواپیمایی، پرواز هر مسیر کرمانشاه به نجف ۵ میلیون تومان و رفت و برگشت ۱۰ میلیون تومان است.
بیاتی در پایان از تمهیدات لازم و و هماهنگی‌های مربوطه در نشست‌های مشترک دست اندرکاران عملیات اربعین ۱۴۰۳ در راستای خدمات به زوار اباعبدالله الحسین (ع) سخن گفت.
علی‌اصغر عباس‌زاده، ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه، از ارائه خدمت به زوار اربعین حسینی در گمرک فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی خبر داد و در این رابطه گفت: در طول تمامی پروازهای ایام اربعین، تشریفات گمرکی کالاهای همراه زائران بدون وقفه و با کوتاه‌ترین زمان از سوی کارکنان این حوزه نظارت انجام خواهد شد.
عباس‌زاده تصریح کرد: در ایام برپائی راهپیمائی اربعین حسینی، مجموعه کارکنان گمرکات استان کرمانشاه به ویژه کارکنان گمرکات خسروی، سومار و گمرک فرودگاه در آماده‌باش کامل هستند.