نقش مهم رسانه ها در زمینه انتخابات

رساناپرس_ نشست هم‌افزایی رسانه‌های استان و مسوولین ستادهای انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به همت شورای فضای مجازی استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش رساناپرس، نشست هم‌افزایی رسانه‌های استان و مسوولین ستادهای انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به همت شورای فضای مجازی استان کرمانشاه امروز شنبه ۲ تیرماه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد.

افشین آزادی دبیر شورای فضای مجازی استان با اشاره به قدرت رسانه‌ای بومی استان و توانمندی این رسانه‌ها اظهار کرد: رسانه‌ها عامل حرکت‌های بزرگی در جامعه هستند و می‌توانند در زمینه انتخابات منشأ اثر باشند.

دبیر شورای فضای مجازی استان با بیان بی‌طرفی این شورا در انتخابات اظهار داشت: جهت بالابردن و افزایش مشارکت در انتخابات باید کوشید و رسانه‌های استان با هماهنگی ستادهای انتخابات و نمایندگان کاندیدهای ریاست‌جمهوری در استان می‌توانند برنامه‌هایی را در جهت آگاهی‌بخشی افکار عمومی بکار ببرند.در این جلسه هر یک از نمایندگان کاندیداهای ریاست‌جمهوری نمایندگان به بیان گزارشی از عملکرد رسانه‌ای خود پرداختند.

در ادامه علی شعبانی مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه نیز گفت: اکنون فضای مجازی در اختیار تمامی اقشار جامعه قرار دارد و جزئی از ضروریات به شمار می‌آید.

وی افزود: رسانه‌ها باید در جهت شفاف‌سازی و انتقال اطلاعات درست به مردم کوشا باشند.این مراسم با حضور اعضای شورای فضای مجازی استان و رسانه‌های استانی و نمایندگان ستادهای انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار شد.