کرمانشاه، صدرنشین مهارت آموزی در کشور

رساناپرس_ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از صدرنشینی این استان در مهارت آموزی کشور خبر داد.

به گزارش رساناپرس نشست شورای توسعه و مهارت استان کرمانشاه به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه و باهدف بررسی وضعیت و راهکارهای توسعه مهارت‌آموزی در سالن شهید قلیوند استانداری برگزار شد.

عبدالوحید محمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در این جلسه اظهار کرد: از سال گذشته تا کنون اقدامات خوبی در زمینه مهارت‌آموزی از تشکیل کارگروه توسعه تا فراگیرشدن آن در سطح کشور و تبدیل به شورای توسعه و مهارت‌آموزی صورت‌گرفته است.

وی افزود: بحمدالله امروز شاهد نتایج خوبی هستیم و استان کرمانشاه در کشور رتبه اول مهارت‌آموزی را در سه ماه اول سال جاری کسب کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه در بخش مهارت‌آموزی هم توانستیم به تحقق تعهدات بیش از میزان مقرر برسیم تصریح کرد: این مهم حاصل تلاش و همکاری تمام دستگاه‌ها بخصوص اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوده است.

وی دررابطه‌با توسعه مهارت‌آموزی خاطرنشان کرد: بایستی در راستای برطرف نمودن نیازهای استان و منطقه عمل کنیم و با آموزش نیروهای متخصص در مسیر خودکفایی و تبدیل به قطب نیروهای تخصصی در منطقه قرار بگیریم.